Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Sending E-Mails to the Masses from a Legal Perspective

Yıl 2001, Cilt: 5 Sayı: 1-4, 445 - 454, 30.12.2001

Öz

Kaynakça

  • Hoeren, T.: “Werberecht im Internet am Beispiel der ICC Guedilines on Interactive Marketing Communications“, Internet und Multimediarecht (Cyberlaw) (Hrsg. Lehmann, M.) Stuttgart 1997

HUKUKİ AÇIDAN KİTLELERE E-POSTA GÖNDERİLMESİ

Yıl 2001, Cilt: 5 Sayı: 1-4, 445 - 454, 30.12.2001

Öz

Birden fazla kimseye yapılan bu reklamlar için adreslerin elde edilmesi çoğunlukla daha önceleri gerçekleşmektedir. Özellikle ‘daha hızlı ve çok para kazanmak istemez misiniz’ yahut ‘yardım için bu e-maili siz de bütün tanıdıklarınıza yollayın gibi mesajlarla muhtemel müşteri kitlesinin elektronik adresleri elde edilmektedir. Ayrıca bazı tartışma forumlarındaki adresler de spam amaçlı kullanılabilmektedir. Çoğu zaman da “whois” databankları veya haber grupları vasıtası ile de e-posta adresleri toplanmaktadır. Toplanan bu adreslerden oluşturulan ve satışa sunulan CD'lerde milyonlarca adres bulunabilmektedir. E-pasta adreslerinin de belirli bir kapasitesi bulunmaktadır. Dolayısıyla e-adreslere gönderilen özellikle reklam türü postalar kişinin posta kapasitesini doldurmakta ve başka posta alabilmesine engel olmaktadır. Bu sebeple sık sık şikayetler olmaktadır

Kaynakça

  • Hoeren, T.: “Werberecht im Internet am Beispiel der ICC Guedilines on Interactive Marketing Communications“, Internet und Multimediarecht (Cyberlaw) (Hrsg. Lehmann, M.) Stuttgart 1997
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Hukuk (Diğer)
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Tekin Memiş

Yayımlanma Tarihi 30 Aralık 2001
Gönderilme Tarihi 19 Ekim 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 5 Sayı: 1-4

Kaynak Göster

Chicago Memiş, Tekin. “HUKUKİ AÇIDAN KİTLELERE E-POSTA GÖNDERİLMESİ”. Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi 5, sy. 1-4 (Aralık 2001): 445-54.

creative-commons.jpgBu Eser Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.