BibTex RIS Kaynak Göster

The Effect Of Methods Used In Mental Addition Mental Subtraction Operations On The Success Level Of 1st Class Students In Primary Schools

Yıl 2004, Cilt: 5 Sayı: 1, - , 01.04.2004

Öz

-

ZİHİNDEN TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMLERİNDE KULLANILAN YÖNTEMLERİN İLKÖĞRETİM 1 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DÜZEYİNE ETKİSİ

Yıl 2004, Cilt: 5 Sayı: 1, - , 01.04.2004

Öz

Bu araştırmanın amacı İlköğretim 1 Sınıflarda düz anlatım yöntemi kullanılarak gerçekleştirilen matematik öğretimi ile zihinden toplama ve çıkarma işlemi yöntemleri kullanılarak gerçekleştirilen matematik öğretiminin öğrenci başarıları üzerine etkilerini ortaya koymaktır Araştırma iki grup üzerinde yürütülmüştür Gruplardan biri kontrol grubu olarak belirlenmiş ve bu grupta geleneksel öğretim sürdürülmüştür Deney grubunda ise zihinden toplama ve çıkarma işlemlerine uygun yöntemler ön planda tutularak öğretim gerçekleştirilmiştir t testi analiziyle iki grup arasındaki başarı karşılaştırılmış ve zihinden toplama ve çıkarma işlemi yöntemleri ile zenginleştirilmiş matematik öğretiminden yararlanan grubun daha başarılı olduğu saptanmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Cahit Pesen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Pesen, C. (2004). ZİHİNDEN TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMLERİNDE KULLANILAN YÖNTEMLERİN İLKÖĞRETİM 1 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DÜZEYİNE ETKİSİ. Ege Eğitim Dergisi, 5(1).