BibTex RIS Kaynak Göster

Faculty Development Programs: Dokuz Eylül University School of Medicine Experience

Yıl 2003, Cilt: 3 Sayı: 1, - , 01.04.2003

Öz

-

EĞİTİCİ GELİŞİM PROGRAMLARI: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ DENEYİMİ

Yıl 2003, Cilt: 3 Sayı: 1, - , 01.04.2003

Öz

Bu makalede Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde sürdürülen eğitici gelişim programlarının amacı kapsamı ve yöntemi sunulmaktadır Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde eğitici gelişim programları Eğiticilerin Eğitimi Kurulu tarafından sürdürülmektedir Eğitici gelişim programları dörder günlük Eğitim Becerileri ve Probleme Dayalı Öğrenim kursları şeklinde iki aşamalı olarak organize edilmiştir Eğitim Becerileri kursu 27 kez Probleme Dayalı Öğrenim kursları 44 kez uygulanmıştır 1997 2000 yılları arasında 37 0’si diğer tıp fakültelerinden olmak üzere toplam 424 kişi Eğitim Becerileri kursuna katılmıştır 1997 2002 yılları arasında 587 kişi Probleme Dayalı Öğrenim kurslarına katılmıştır Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesinde Probleme Dayalı Öğrenim kursları ve hizmet içi diğer eğitim etkinlikleri devam etmekte ve eğitim yönlendiricilerine yönelik ileri düzeyde kurslar planlanmaktadır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Berna Musal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Musal, B. (2003). EĞİTİCİ GELİŞİM PROGRAMLARI: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ DENEYİMİ. Ege Eğitim Dergisi, 3(1).