Bu makalede ilk olarak üç boyutlu grafik programlamada yüksek düzeyli üç boyutlu uygulama geliştirme arayüzlerinin önemi anlatılmaktadır Bu amaçla Java programlama dilinde üç boyutlu etkileşimli bir küp nesnesi içeren bir program yapılmıştır Aynı program Java 3D API kullanılarak bir kere daha gerçekleştirilmiştir Her iki applet applet in yazılması sırasında harcanan çaba kaynak kod satır sayısı ve işletim hızı gibi değişik ölçütler kullanılarak ölçülmüşlerdir Sonuçta üç boyutlu grafik programlamada ve üç boyutlu görüntülemede ölçümlerden elde edilen değerlerin yardımıyla her iki yöntemin karşılaştırılması yapılmıştır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ağustos 2002 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2002 Cilt: 1 Sayı: 2 |
Bu eser Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile yayımlanmıştır.