Makalede bilgi toplumunda okulların gereksinim duyduğu liderlik yaklaşımları ve davranışsal özellikleri ele alınmaktadır Bu bağlamda iki binli yıllara damgasını vuran değişme ve gelişmelere paralel olarak ülkemiz eğitim sisteminin gerçekleri göz önünde bulundurularak çağdaş etkili okulun oluşturulmasında gereksinim duyulan yöneticilik ve liderlik çeşitli boyutlarıyla tartışılmaktadır Sonuçta ise ortaya konan davranışsal özelliklere sahip lider yöneticilerin yetiştirilme ihtiyacı vurgulanmaktadır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ağustos 2002 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2002 Cilt: 1 Sayı: 2 |
Bu eser Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile yayımlanmıştır.