Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

MARKA YÖNETİMİNDE SELFİE KULLANIMI

Yıl 2019, Cilt: 1 Sayı: 1, 70 - 90, 28.12.2019

Öz

Dünya ekonomisinin küreselleşmesi ile birlikte markalar sürdürülebilir
rekabet avantajını korumak ve güçlü ve özgün markalar oluşturmak için farklı
stratejiler benimsemektedirler. Günümüzde farklılaşma, markalar için de tüketiciler
için de oldukça önem arz eden bir konu olarak karşımıza çıkmaktadır. Markalar
farkındalık ve farklılık yaratmak için interneti, sosyal medyayı ve dijital pazarlamaya
stratejilerinde yer vermektedirler. İnternet ve sosyal medya sayesinde markalar, dijital
pazarlama tüketicilere ulaşmakta ve pazardaki konumlarını korumaktadırlar.
Tüketiciler tarafından sıkça kullanılan ve ilgi çeken bir yöntem sosyal medya da selfie
paylaşımıdır. Bu çalışmada tüketicilerin, selfie kullanılarak yapılan teknoloji markası
paylaşımlarının farkındalık düzeylerinin incelenmesi amaçlanmaktadır. Bu amaçla
öncelikle tüketicilerin demografik özellikleri ve sosyal medya kullanım düzeylerine
göre selfie kullanılarak yapılan teknoloji markası paylaşımlarını algılama düzeyi ve
farkındalık düzeyi farklılıkları ayrı ayrı incelenmiştir.

Yıl 2019, Cilt: 1 Sayı: 1, 70 - 90, 28.12.2019

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Sabiha Kılıç Bu kişi benim 0000-0002-0906-4567

Gülben Çelebioğlu Bu kişi benim

Kübra Müge Çakaröz Bu kişi benim 0000-0003-1272-5722

Yayımlanma Tarihi 28 Aralık 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Kılıç, S., Çelebioğlu, G., & Çakaröz, K. M. (2019). MARKA YÖNETİMİNDE SELFİE KULLANIMI. Turkuaz Uluslararası Sosyo-Ekonomik Stratejik Araştırmalar Dergisi, 1(1), 70-90.