Bu araştırmada Kikai'nin "Asakusa Portreleri" çalışması odak noktası olarak ele alınıp incelenmektedir. Bu çalışma, konular ile çevreleri arasındaki değişen odaklanmayı derinlemesine incelemekte ve Kikai'nin portrelerinin üç on yıl boyunca Asakusa semtinin özünü nasıl yansıttığını göstermektedir. Ayrıca, çalışma, Kikai'nin portre yaklaşımını Diane Arbus ve August Sander'ın yaklaşımlarıyla karşılaştırarak, Kikai'nin mekanın bilinçli seçimini ve konularını zamansız bir şekilde betimlemesini vurgular. Teknik unsurlar üzerinde dururken, özellikle aydınlatma ve kompozisyon gibi unsurları ele alırken, Kikai'nin tapınak duvarlarını arka plan olarak tercih etme kararını ön plana çıkarmaktadır. Son olarak, araştırma, özverili gözlem yoluyla iletilen samimiyetin, mekânın ne kadar detaylı bir şekilde betimlendiğine bakılmaksızın belgesel fotoğrafçılıkta üstün öneme sahip olduğunu ileri sürmektedir. Ayrıca, şehir manzaralarının ve bireylerin birbirini yansıtarak bir yerin çeşitli yönlerini temsil ettiğini öne sürmektedir.
The research article investigates the interplay between individuals and their surroundings in documentary photography, centering on Hiroh Kikai's "Asakusa Portraits" as its primary focus. It examines the dynamic relationship between subjects and their environments, demonstrating how Kikai's portraits encapsulate the essence of the Asakusa district over a span of three decades. A comparative analysis is conducted between Kikai's approach to portraiture and that of renowned photographers Diane Arbus and August Sander, with an emphasis on Kikai's deliberate selection of locales and his timeless depiction of subjects. Technical elements such as lighting and composition are scrutinized, particularly Kikai's utilization of temple walls as a backdrop. Ultimately, the thesis posits that sincerity, communicated through diligent observation, holds paramount importance in documentary photography, irrespective of the degree to which the locale is portrayed. The conclusion posits that urban landscapes and individuals serve as reflective mirrors, symbolizing the interconnected facets of a given locale.
Documentary Photography Portrait Sensoji Temple Tokyo Hiroh Kikai
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Fotoğraf, Video ve Lens Tabanlı Uygulama |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Mayıs 2024 |
Gönderilme Tarihi | 30 Nisan 2024 |
Kabul Tarihi | 23 Mayıs 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Cilt: 2 Sayı: 1 |