Yıl 2010, Cilt 1 , Sayı 1, Sayfalar 1 - 25 2010-01-01

“P” USING BASIC MARKETING MIX “P” ON THE RESTAURANT MARKETING
RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI

Yrd.doç.dr. Ece Nüket ÖNDOĞAN [1]


Günümüzde yaşam koşulları ile değişen tüketici beklentileri değişmiştir. Beklentilerin değişmesi, birçok ürün ve hizmet pazarlamasında yenilikleri ortaya çıkarmıştır. Tüketici istek beklentileri değişmiş ve pazarlama karması elemanları yetersiz kalmıştır. Bu nedenle pazarlama karması günümüz koşullarına göre sürekli geliştirilmiştir...
Günümüzde yaşam koşulları ile değişen tüketici beklentileri değişmiştir. Beklentilerin değişmesi, birçok ürün ve hizmet pazarlamasında yenilikleri ortaya çıkarmıştır. Tüketici istek beklentileri değişmiş ve pazarlama karması elemanları yetersiz kalmıştır. Bu nedenle pazarlama karması günümüz koşullarına göre sürekli geliştirilmiştir...
Pazarlama karması, Restoran Pazarlama
Birincil Dil tr
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yazar: Yrd.doç.dr. Ece Nüket ÖNDOĞAN

Tarihler

Yayımlanma Tarihi : 1 Ocak 2010

Bibtex @ { esam81748, journal = {Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi}, issn = {1309-887X}, eissn = {2149-0465}, address = {}, publisher = {Ege Üniversitesi}, year = {2010}, pages = {1 - 25}, doi = {10.18354/esam.81748}, title = {RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI}, key = {cite}, author = {Öndoğan, Yrd.doç.dr. Ece Nüket} }
APA Öndoğan, Y . (2010). RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI . Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi , 1 (1) , 1-25 . DOI: 10.18354/esam.81748
MLA Öndoğan, Y . "RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI" . Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi 1 (2010 ): 1-25 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/esam/article/81748>
Chicago Öndoğan, Y . "RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI". Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi 1 (2010 ): 1-25
RIS TY - JOUR T1 - RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI AU - Yrd.doç.dr. Ece Nüket Öndoğan Y1 - 2010 PY - 2010 N1 - doi: 10.18354/esam.81748 DO - 10.18354/esam.81748 T2 - Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 1 EP - 25 VL - 1 IS - 1 SN - 1309-887X-2149-0465 M3 - doi: 10.18354/esam.81748 UR - https://doi.org/10.18354/esam.81748 Y2 - 2021 ER -
EndNote %0 Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI %A Yrd.doç.dr. Ece Nüket Öndoğan %T RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI %D 2010 %J Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi %P 1309-887X-2149-0465 %V 1 %N 1 %R doi: 10.18354/esam.81748 %U 10.18354/esam.81748
ISNAD Öndoğan, Yrd.doç.dr. Ece Nüket . "RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI". Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi 1 / 1 (Ocak 2010): 1-25 . https://doi.org/10.18354/esam.81748
AMA Öndoğan Y . RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. ESAM. 2010; 1(1): 1-25.
Vancouver Öndoğan Y . RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi. 2010; 1(1): 1-25.
IEEE Y. Öndoğan , "RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI", Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi, c. 1, sayı. 1, ss. 1-25, Oca. 2010, doi:10.18354/esam.81748

Makalenin Yazarları
Yrd.doç.dr. Ece Nüket ÖNDOĞAN [1]