BibTex RIS Kaynak Göster

“P” USING BASIC MARKETING MIX “P” ON THE RESTAURANT MARKETING

Yıl 2010, , 1 - 25, 01.01.2010
https://doi.org/10.18354/esam.81748

Öz

Günümüzde yaşam koşulları ile değişen tüketici beklentileri değişmiştir. Beklentilerin değişmesi, birçok ürün ve hizmet pazarlamasında yenilikleri ortaya çıkarmıştır. Tüketici istek beklentileri değişmiş ve pazarlama karması elemanları yetersiz kalmıştır. Bu nedenle pazarlama karması günümüz koşullarına göre sürekli geliştirilmiştir...

RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI

Yıl 2010, , 1 - 25, 01.01.2010
https://doi.org/10.18354/esam.81748

Öz

Günümüzde yaşam koşulları ile değişen tüketici beklentileri değişmiştir. Beklentilerin değişmesi, birçok ürün ve hizmet pazarlamasında yenilikleri ortaya çıkarmıştır. Tüketici istek beklentileri değişmiş ve pazarlama karması elemanları yetersiz kalmıştır. Bu nedenle pazarlama karması günümüz koşullarına göre sürekli geliştirilmiştir...

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd.doç.dr. Ece Nüket Öndoğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010

Kaynak Göster

APA Öndoğan, Y. E. N. (2010). RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi, 1(1), 1-25. https://doi.org/10.18354/esam.81748
AMA Öndoğan YEN. RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. ESAM. Ocak 2010;1(1):1-25. doi:10.18354/esam.81748
Chicago Öndoğan, Yrd.doç.dr. Ece Nüket. “RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI”. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi 1, sy. 1 (Ocak 2010): 1-25. https://doi.org/10.18354/esam.81748.
EndNote Öndoğan YEN (01 Ocak 2010) RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi 1 1 1–25.
IEEE Y. E. N. Öndoğan, “RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI”, ESAM, c. 1, sy. 1, ss. 1–25, 2010, doi: 10.18354/esam.81748.
ISNAD Öndoğan, Yrd.doç.dr. Ece Nüket. “RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI”. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi 1/1 (Ocak 2010), 1-25. https://doi.org/10.18354/esam.81748.
JAMA Öndoğan YEN. RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. ESAM. 2010;1:1–25.
MLA Öndoğan, Yrd.doç.dr. Ece Nüket. “RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI”. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi, c. 1, sy. 1, 2010, ss. 1-25, doi:10.18354/esam.81748.
Vancouver Öndoğan YEN. RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. ESAM. 2010;1(1):1-25.