BibTex RIS Kaynak Göster

“P” USING BASIC MARKETING MIX “P” ON THE RESTAURANT MARKETING

Yıl 2010, , 1 - 25, 01.01.2010
https://doi.org/10.18354/esam.81748

Öz

Günümüzde yaşam koşulları ile değişen tüketici beklentileri değişmiştir. Beklentilerin değişmesi, birçok ürün ve hizmet pazarlamasında yenilikleri ortaya çıkarmıştır. Tüketici istek beklentileri değişmiş ve pazarlama karması elemanları yetersiz kalmıştır. Bu nedenle pazarlama karması günümüz koşullarına göre sürekli geliştirilmiştir...

RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI

Yıl 2010, , 1 - 25, 01.01.2010
https://doi.org/10.18354/esam.81748

Öz

Günümüzde yaşam koşulları ile değişen tüketici beklentileri değişmiştir. Beklentilerin değişmesi, birçok ürün ve hizmet pazarlamasında yenilikleri ortaya çıkarmıştır. Tüketici istek beklentileri değişmiş ve pazarlama karması elemanları yetersiz kalmıştır. Bu nedenle pazarlama karması günümüz koşullarına göre sürekli geliştirilmiştir...

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd.doç.dr. Ece Nüket Öndoğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010

Kaynak Göster

APA Öndoğan, Y. E. N. (2010). RESTORAN PAZARLAMASINDA KULLANILAN TEMEL PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi, 1(1), 1-25. https://doi.org/10.18354/esam.81748