Dünya
global bir köy haline gelmektedir. Şirketler uluslararası pazarlarda çeşitli
sorunlarla karşılaşabilmektedirler. Genellikle uluslararası pazar koşullarındaki
farklı kültürel yapı ve özellikler şirketleri uluslararası pazarlama ve
reklam uygulamalarında daha dikkatli davranmaya itmektedir. Dolayısıyla
pazarlama iletişimi uzmanlarının, şirketlerin faaliyet gösterdikleri
pazarlardaki kültürel farklılıklardan etkilenen sözlü ve sözsüz iletişim, değerler
ve tutumlar, din, mizah ve cinsiyet rollerini göz önüne almaları gerekir.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Eylül 2005 |
Gönderilme Tarihi | 1 Mayıs 2005 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Sayı: 1 |