İçinde
bulunulan toplumsal yapı ve bu toplumsal yapının yaşam tarzını,
alışkanlıklarını ve değerlerini etkisi altına alan tüm oluşumlar ve değişimler,
bu toplumsal yapı içinde faaliyet gösteren yaşam kaynağını bu yapı içinden alan
şirketlerin yönetim, pazarlama, reklam ve halkla ilişkiler stratejilerinde de
gerekli değişimlere gidilmesine neden olmaktadır. Öyle ki, artık hemen
her konuda, 24 saat ve her yerde insanların kullanımına açık, istenilen her
türlü bilgi şekilde birebir ve özgürce bulaşmayınken sağlayan, insanların
yaşamlarında en değerli zamanı en ekonomik şekilde kullanmaya imkan veren
Internet, pazarlama ve halkla ilişkiler uzmanları ve reklamcılarını dikkatini
çekmiştir artık kurumların hedef kitlelerini yakalama ve onların dikkatini
çekerek Kurum ya da markaya yönelik olumlu bir kimlik oluşturma oluşumuna
imkan tanıma noktasında İnternet ve kurumların web siteleri son
derece önemli bir yere sahip olmaktadır.
sana ortamda dışa açılan pencereleri olan resmi kurum web siteleri ile aslında
hedef kitleleri gözünde internet ortamında bir kimlik yaratma ve bir marka olma
çabası içindedirler. İnterneti etkin ve verimli kullanan şirketler, hedef
kitlelerin gözünde çağı yakalamış, yenilikçi, katılımcı ve modern bir yönetim
anlayışına sahip bir kurum kimliğini yansıtmış olmaktadırlar.
kurum kimliği kurum felsefesi kurumsal davraniş kurumsal dizayn kurumsal iletişim web siteleri internet
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Eylül 2005 |
Gönderilme Tarihi | 1 Mayıs 2005 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Sayı: 1 |