Türkiye’nin olumsuz
imajı uluslararası ekonomik, turistik ve politik ilişkileri zedelemektedir.
Turist pek çok seçenek arasında nereye gideceğine karar verirken; tüketici
alacağı ürünü seçerken; ithalatçı, yatırımcı, dağıtımcı veya perakendeci de o
ülkedeki iş ilişkilerine karar verirken; zihnindeki ülke imajından
etkilenmektedir. Makalede ülkemizin algılanması sorununa değinilmiş, çözüme
yönelik kanaatlerin değiştirilmesi gayretleri tartışılmaya çalışılmıştır.
İmaj İmajın Algılanması Çağrışımlar Turizm ve İmaj İletişim Yönetimi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Şubat 2007 |
Gönderilme Tarihi | 2 Ocak 2007 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Sayı: 2 |