Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI

Yıl 2007, Sayı: 2, 147 - 164, 15.02.2007

Öz











Türkiye’nin olumsuz
imajı uluslararası ekonomik, turistik ve politik ilişkileri zedelemektedir.
Turist pek çok seçenek arasında nereye gideceğine karar verirken; tüketici
alacağı ürünü seçerken; ithalatçı, yatırımcı, dağıtımcı veya perakendeci de o
ülkedeki iş ilişkilerine karar verirken; zihnindeki ülke imajından
etkilenmektedir. Makalede ülkemizin algılanması sorununa değinilmiş, çözüme
yönelik kanaatlerin değiştirilmesi gayretleri tartışılmaya çalışılmıştır.



Kaynakça

  • GRUNIG, E. James, Halkla İlişkileri ve İletişim Yönetiminde Mükemmellik, Rota Yayın Yapım Tic.Ltd.Şti., İstanbul, 2005.
  • KNAPP, E. Duane, Marka Aklı, MediaCat, İstanbul, 2002.
  • OSKAY, Ünsal, İletişimin ABC’si, Der Yayınevi, İstanbul, 2001.
  • ÖZSOY, Osman, Türkiye’nin İmajı, Alfa Yayıncılık, İstanbul, 2003.
Yıl 2007, Sayı: 2, 147 - 164, 15.02.2007

Öz

Kaynakça

  • GRUNIG, E. James, Halkla İlişkileri ve İletişim Yönetiminde Mükemmellik, Rota Yayın Yapım Tic.Ltd.Şti., İstanbul, 2005.
  • KNAPP, E. Duane, Marka Aklı, MediaCat, İstanbul, 2002.
  • OSKAY, Ünsal, İletişimin ABC’si, Der Yayınevi, İstanbul, 2001.
  • ÖZSOY, Osman, Türkiye’nin İmajı, Alfa Yayıncılık, İstanbul, 2003.
Toplam 4 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Poyraz Gürson Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Şubat 2007
Gönderilme Tarihi 2 Ocak 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Gürson, P. (2007). İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi(2), 147-164.
AMA Gürson P. İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI. Yeni Düşünceler Dergisi. Şubat 2007;(2):147-164.
Chicago Gürson, Poyraz. “İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, sy. 2 (Şubat 2007): 147-64.
EndNote Gürson P (01 Şubat 2007) İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 2 147–164.
IEEE P. Gürson, “İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI”, Yeni Düşünceler Dergisi, sy. 2, ss. 147–164, Şubat 2007.
ISNAD Gürson, Poyraz. “İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 2 (Şubat 2007), 147-164.
JAMA Gürson P. İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI. Yeni Düşünceler Dergisi. 2007;:147–164.
MLA Gürson, Poyraz. “İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, sy. 2, 2007, ss. 147-64.
Vancouver Gürson P. İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI. Yeni Düşünceler Dergisi. 2007(2):147-64.