Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ

Yıl 2008, Sayı: 3, 167 - 184, 02.03.2008

Öz











Artan rekabet, satın alma davranışlarındaki
değişim, medya çeşitliliğindeki artış, yeni müşteri profilleri, vb. gelişmeler
reklam, ve halkla ilişkiler gibi temel pazarlama iletişimi araçlarım yetersiz
kılmakta, bütünleşik pazarlama iletişimi karmasının diğer fonksiyonlarının da
etkin kullanılmasını gerektirmektedir. Özellikle tüketiciye kısa vadede ulaşan ve
onu hızla harekete geçiren “tüketiciye yönelik satış tutundurma faaliyetleri”
her geçen gün önem kazanmaktadır. Bu nedenle ürün bilinirliğini artıran,
kullanıma teşvik eden, tekrar satın alımı hızlandıran tüketiciye yönelik satış
tutundurma etkinlikleri stratejik olarak planlanmalı ve profesyonelce yürütülmelidir.



Kaynakça

  • BELCH G.E. - BELCH M.A.(2001). Advertising and Promotion Integrated Marketing Communications Perspective, Boston: McGraw Hill.
Yıl 2008, Sayı: 3, 167 - 184, 02.03.2008

Öz

Kaynakça

  • BELCH G.E. - BELCH M.A.(2001). Advertising and Promotion Integrated Marketing Communications Perspective, Boston: McGraw Hill.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ebru Uzunoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Mart 2008
Gönderilme Tarihi 2 Ocak 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Uzunoğlu, E. (2008). BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi(3), 167-184.
AMA Uzunoğlu E. BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ. Yeni Düşünceler Dergisi. Mart 2008;(3):167-184.
Chicago Uzunoğlu, Ebru. “BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, sy. 3 (Mart 2008): 167-84.
EndNote Uzunoğlu E (01 Mart 2008) BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 3 167–184.
IEEE E. Uzunoğlu, “BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ”, Yeni Düşünceler Dergisi, sy. 3, ss. 167–184, Mart 2008.
ISNAD Uzunoğlu, Ebru. “BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 3 (Mart 2008), 167-184.
JAMA Uzunoğlu E. BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ. Yeni Düşünceler Dergisi. 2008;:167–184.
MLA Uzunoğlu, Ebru. “BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, sy. 3, 2008, ss. 167-84.
Vancouver Uzunoğlu E. BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ. Yeni Düşünceler Dergisi. 2008(3):167-84.