Artan bilgi teknolojileri ve rekabetin getirdiği
şartlar işletmeleri değişim yapmaya itmiştir. Son on yılda kurumların
kendilerini toplumun tüm kesimlerine
anlatma ve tanıtma gerekliliği her zamankinden daha fazla ön plana çıkmaktadır.
Çünkü kurumların yaşamlarını uzun süre
devam ettirebilmeleri onları kuşatan, onlarla ilişki içinde olan grupların
beklentilerinin karşılanması ile mümkün olacaktır. Kurumların tüm paydaş
grupları, kurumun iletişim biçiminden etkilenerek o kurum hakkında bir izlenime
sahip olurlar.Bu yolla kurumun tüm paydaşlarının akıllarında bir imaj oluşturulur. Bu çalışma
kurum imajı açısından kurumsal iletişimi inceler
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 20 Mart 2005 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Cilt: 3 Sayı: 2 |