Bu çalışma
Fen Bilgisi öğretmen adaylarının hücre bölünmesiyle ilgili kavram yanılgılarını
belirlemek ama-cıyla yapılmıştır. Çalışmaya
Fırat Üniversitesi Eğitim Fakültesinden toplam 76 öğrenci katılmıştır. Çalışmada öğrencilerin kavram yanılgılarını belirlemek
amacıyla 19 doğru yanlış testi ve 2 tane de açık uçlu soru kulla-nılmıştır. Sonuçlar
öğrencilerin hücre bölünmesi ile ilgili benzer kavram yanılgılarına sahip
olduklarını gös-termiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Temmuz 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 4 Sayı: 3 |