APA |
Şahin, S., Saygun, İ., Enhoş, Ş., Akyol, M., vd. (2009). Eğitim düzeyinin genç erişkin erkeklerde ağız sağlığına etkisinin değerlendirilmesi. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi, 26(3), 133-139. |
|
AMA |
Şahin S, Saygun İ, Enhoş Ş, Akyol M, Altuğ A, Tekbaş ÖF. Eğitim düzeyinin genç erişkin erkeklerde ağız sağlığına etkisinin değerlendirilmesi. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi. Ağustos 2009;26(3):133-139. |
|
Chicago |
Şahin, Sermet, İşıl Saygun, Şükrü Enhoş, Mesut Akyol, Ayberk Altuğ, ve Ömer Faruk Tekbaş. “Eğitim düzeyinin Genç erişkin Erkeklerde ağız sağlığına Etkisinin değerlendirilmesi”. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi 26, sy. 3 (Ağustos 2009): 133-39. |
|
EndNote |
Şahin S, Saygun İ, Enhoş Ş, Akyol M, Altuğ A, Tekbaş ÖF (01 Ağustos 2009) Eğitim düzeyinin genç erişkin erkeklerde ağız sağlığına etkisinin değerlendirilmesi. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi 26 3 133–139. |
|
IEEE |
S. Şahin, İ. Saygun, Ş. Enhoş, M. Akyol, A. Altuğ, ve Ö. F. Tekbaş, “Eğitim düzeyinin genç erişkin erkeklerde ağız sağlığına etkisinin değerlendirilmesi”, Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi, c. 26, sy. 3, ss. 133–139, 2009. |
|
ISNAD |
Şahin, Sermet vd. “Eğitim düzeyinin Genç erişkin Erkeklerde ağız sağlığına Etkisinin değerlendirilmesi”. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi 26/3 (Ağustos 2009), 133-139. |
|
JAMA |
Şahin S, Saygun İ, Enhoş Ş, Akyol M, Altuğ A, Tekbaş ÖF. Eğitim düzeyinin genç erişkin erkeklerde ağız sağlığına etkisinin değerlendirilmesi. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi. 2009;26:133–139. |
|
MLA |
Şahin, Sermet vd. “Eğitim düzeyinin Genç erişkin Erkeklerde ağız sağlığına Etkisinin değerlendirilmesi”. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi, c. 26, sy. 3, 2009, ss. 133-9. |
|
Vancouver |
Şahin S, Saygun İ, Enhoş Ş, Akyol M, Altuğ A, Tekbaş ÖF. Eğitim düzeyinin genç erişkin erkeklerde ağız sağlığına etkisinin değerlendirilmesi. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi. 2009;26(3):133-9. |
|