BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2004, Cilt: 6 Sayı: 1, 33 - 46, 01.06.2004

Öz

Purchasing Power Parity Theory as a theory of determining the exchange rate or a Iong-run balance relationship has a significant role not only-for developed but also for developing countries which apply freely floating exchange rate system especially after 1980's. in this study, in the light of theoretical framevvork and literatüre review, absolute and relative purchasing power parity are tested by unit root and co-integration tests for the Turkish economy. Findings have shovvn that relative purchasing power parity is verifıed in the Iong-run for the US Dollar rate of Turkish Lira.

BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SATINALMA GÜCÜ PARİTESİ VE TÜRKİYE ÜZERİNE BİR UYGULAMA: 1980-2002

Yıl 2004, Cilt: 6 Sayı: 1, 33 - 46, 01.06.2004

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA47GY39TZ
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Erol Çakmak Bu kişi benim

Sema Çınar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 6 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Çakmak, E., & Çınar, S. (2004). BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SATINALMA GÜCÜ PARİTESİ VE TÜRKİYE ÜZERİNE BİR UYGULAMA: 1980-2002. Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6(1), 33-46.
AMA Çakmak E, Çınar S. BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SATINALMA GÜCÜ PARİTESİ VE TÜRKİYE ÜZERİNE BİR UYGULAMA: 1980-2002. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Haziran 2004;6(1):33-46.
Chicago Çakmak, Erol, ve Sema Çınar. “BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SATINALMA GÜCÜ PARİTESİ VE TÜRKİYE ÜZERİNE BİR UYGULAMA: 1980-2002”. Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6, sy. 1 (Haziran 2004): 33-46.
EndNote Çakmak E, Çınar S (01 Haziran 2004) BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SATINALMA GÜCÜ PARİTESİ VE TÜRKİYE ÜZERİNE BİR UYGULAMA: 1980-2002. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 1 33–46.
IEEE E. Çakmak ve S. Çınar, “BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SATINALMA GÜCÜ PARİTESİ VE TÜRKİYE ÜZERİNE BİR UYGULAMA: 1980-2002”, Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 6, sy. 1, ss. 33–46, 2004.
ISNAD Çakmak, Erol - Çınar, Sema. “BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SATINALMA GÜCÜ PARİTESİ VE TÜRKİYE ÜZERİNE BİR UYGULAMA: 1980-2002”. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6/1 (Haziran 2004), 33-46.
JAMA Çakmak E, Çınar S. BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SATINALMA GÜCÜ PARİTESİ VE TÜRKİYE ÜZERİNE BİR UYGULAMA: 1980-2002. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2004;6:33–46.
MLA Çakmak, Erol ve Sema Çınar. “BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SATINALMA GÜCÜ PARİTESİ VE TÜRKİYE ÜZERİNE BİR UYGULAMA: 1980-2002”. Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 6, sy. 1, 2004, ss. 33-46.
Vancouver Çakmak E, Çınar S. BANKACILIK SEKTÖRÜNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİNİN SATINALMA GÜCÜ PARİTESİ VE TÜRKİYE ÜZERİNE BİR UYGULAMA: 1980-2002. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2004;6(1):33-46.