BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2003, Cilt: 5 Sayı: 2, 135 - 152, 01.12.2003

Öz

Strategic alliances -both domestic and international- are becoming more and more popular. Strategic alliances are formed for a variety of reasons, which include entering new markets, reducing manufacturing costs and developing and diffusing new technologies rapidly. Alliances are also used, to accelerate product introduction and overcome legal and trade barriers expeditiously. In this period of advanced technology and global markets, implementing strategies quickly, is essential. Alliances should logically be formed if they are necessary to achieve goals that any one partner acting by itself cannot achieve. Identifying the proper partner is crucial.This study presents the meaning of strategic alliances and then the importance of the alliances for Turkish companies.

Dışa Açılma Yolunda Stratejik Ortaklıklar ve Türk Şirketleri Açısından Önemi

Yıl 2003, Cilt: 5 Sayı: 2, 135 - 152, 01.12.2003

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA27NT83TD
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Belgin Aydıntan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Aydıntan, B. (2003). Dışa Açılma Yolunda Stratejik Ortaklıklar ve Türk Şirketleri Açısından Önemi. Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 5(2), 135-152.
AMA Aydıntan B. Dışa Açılma Yolunda Stratejik Ortaklıklar ve Türk Şirketleri Açısından Önemi. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Aralık 2003;5(2):135-152.
Chicago Aydıntan, Belgin. “Dışa Açılma Yolunda Stratejik Ortaklıklar Ve Türk Şirketleri Açısından Önemi”. Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 5, sy. 2 (Aralık 2003): 135-52.
EndNote Aydıntan B (01 Aralık 2003) Dışa Açılma Yolunda Stratejik Ortaklıklar ve Türk Şirketleri Açısından Önemi. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 5 2 135–152.
IEEE B. Aydıntan, “Dışa Açılma Yolunda Stratejik Ortaklıklar ve Türk Şirketleri Açısından Önemi”, Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 5, sy. 2, ss. 135–152, 2003.
ISNAD Aydıntan, Belgin. “Dışa Açılma Yolunda Stratejik Ortaklıklar Ve Türk Şirketleri Açısından Önemi”. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 5/2 (Aralık 2003), 135-152.
JAMA Aydıntan B. Dışa Açılma Yolunda Stratejik Ortaklıklar ve Türk Şirketleri Açısından Önemi. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2003;5:135–152.
MLA Aydıntan, Belgin. “Dışa Açılma Yolunda Stratejik Ortaklıklar Ve Türk Şirketleri Açısından Önemi”. Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 5, sy. 2, 2003, ss. 135-52.
Vancouver Aydıntan B. Dışa Açılma Yolunda Stratejik Ortaklıklar ve Türk Şirketleri Açısından Önemi. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2003;5(2):135-52.