BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2003, Cilt: 5 Sayı: 1, 143 - 152, 01.06.2003

Öz

Due to human factor, some faults and defects may occur even in production systems that are well planned and having the most recent technology. The faults which occur in the production process lead customers to have negative ideas about the organization. It is quite difficult and expensive to compensate for the faults occurring in the production process. In order to reach a quality level which will meet customers' demands and expectations, it is necessary to provide the production process to produce products without defects. Poka Yoke, which has been developed by Shingo, makes it possible to produce products without defects by including some devices in to the production process. By this way, producing zero-defects are made possible and complaints about products which may come from customers are minimized and organizational productivity is increased.

Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke

Yıl 2003, Cilt: 5 Sayı: 1, 143 - 152, 01.06.2003

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA89TF85TV
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nurettin Parıltı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Parıltı, N. (2003). Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke. Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 5(1), 143-152.
AMA Parıltı N. Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Haziran 2003;5(1):143-152.
Chicago Parıltı, Nurettin. “Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke”. Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 5, sy. 1 (Haziran 2003): 143-52.
EndNote Parıltı N (01 Haziran 2003) Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 5 1 143–152.
IEEE N. Parıltı, “Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke”, Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 5, sy. 1, ss. 143–152, 2003.
ISNAD Parıltı, Nurettin. “Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke”. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 5/1 (Haziran 2003), 143-152.
JAMA Parıltı N. Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2003;5:143–152.
MLA Parıltı, Nurettin. “Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke”. Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 5, sy. 1, 2003, ss. 143-52.
Vancouver Parıltı N. Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2003;5(1):143-52.