BibTex RIS Kaynak Göster

Students’ Attitudes and Behaviors Towards Brand Preference in Clothing Gaziosmanpasa University

Yıl 2013, Sayı: 4, 49 - 56, 01.12.2013

Öz

In this study, students’ attitudes and behaviors towards brand name
choices in terms of clothing is analyzed at Tokat Gaziosmanpasa University. 253
students from different faculties and departments are questioned by a survey.
Students’ socio-economic and demographic characteristics are identified, their
attitude and behavior towards clothing are stated and their justifications thoughts
about the brands are tested according to the survey results. Some findings of the
study show that 53,3% of the students do not pay attention to the brand when
they are buying clothes and 86,1% of them care about quality rather than the
brand name

Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma

Yıl 2013, Sayı: 4, 49 - 56, 01.12.2013

Öz

Bu çalışmada, Gaziosmanpaşa Üniversitesinde eğitim gören öğrencilerin marka giyim konusundaki tutum ve davranışları incelenmiştir. Çalışmada üniversitenin farklı fakülte ve bölümlerinde okuyan 253 öğrenci ile anket yapılmıştır. Bu anketlerden elde edilen sonuçlara göre öğrencilerinin sosyoekonomik ve demografik özellikleri tanımlanmış, giyim konusundaki tutum ve davranışları belirlenmiş ve markaya ilişkin yargı ve düşünceleri test edilmiştir. Araştırmada elde edilen bazı bulgular, öğrencilerin %53,3’ünün kıyafet satın alırken markalı olmasına dikkat etmedikleri, %86,1’inin markadan çok kaliteye önem verdiği şeklinde tespit edilmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA86GD76AH
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Gülistan Erdal Bu kişi benim

Hilmi Erdal Bu kişi benim

Hatice Uzundal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Erdal, G., Erdal, H., & Uzundal, H. (2013). Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi(4), 49-56.
AMA Erdal G, Erdal H, Uzundal H. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. GBAD. Aralık 2013;(4):49-56.
Chicago Erdal, Gülistan, Hilmi Erdal, ve Hatice Uzundal. “Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum Ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma”. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi, sy. 4 (Aralık 2013): 49-56.
EndNote Erdal G, Erdal H, Uzundal H (01 Aralık 2013) Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi 4 49–56.
IEEE G. Erdal, H. Erdal, ve H. Uzundal, “Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma”, GBAD, sy. 4, ss. 49–56, Aralık 2013.
ISNAD Erdal, Gülistan vd. “Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum Ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma”. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi 4 (Aralık 2013), 49-56.
JAMA Erdal G, Erdal H, Uzundal H. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. GBAD. 2013;:49–56.
MLA Erdal, Gülistan vd. “Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum Ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma”. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi, sy. 4, 2013, ss. 49-56.
Vancouver Erdal G, Erdal H, Uzundal H. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. GBAD. 2013(4):49-56.