BibTex RIS Kaynak Göster

Aplications of total quality management in music education

Yıl 2002, Cilt: 22 Sayı: 2, - , 01.06.2002

Öz

In this study, it has been investigated the necessarity and applicability field of Total Quality Management in music educational foundations. In this way, ıt has been discussed the basic compenents of Total Quality Management and the importance of vision, mission and team teaching in music education.

Müzik Eğitiminde Toplam Kalite Uygulamaları

Yıl 2002, Cilt: 22 Sayı: 2, - , 01.06.2002

Öz

Bu çalışmada müzik eğitimi kurumlarında Toplam Kalite Yönetimi\'nin gerekliliği ve uygulanabilirlik alanları incelenmiştir. Bu doğrultuda müzik eğitimi ve Toplam Kalite Yönetimi hakkında genel bir bilgi verilerek alanın ilkelerinden olan vizyon, misyon ve takım çalışmasının önemi ile bu ilkelerin müzik eğitimi kurumlarında kullanılmasının yararları ele alınmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Turan Sağer Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 22 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Sağer, T. (2002). Müzik Eğitiminde Toplam Kalite Uygulamaları. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(2).
AMA Sağer T. Müzik Eğitiminde Toplam Kalite Uygulamaları. GEFAD. Haziran 2002;22(2).
Chicago Sağer, Turan. “Müzik Eğitiminde Toplam Kalite Uygulamaları”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22, sy. 2 (Haziran 2002).
EndNote Sağer T (01 Haziran 2002) Müzik Eğitiminde Toplam Kalite Uygulamaları. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 2
IEEE T. Sağer, “Müzik Eğitiminde Toplam Kalite Uygulamaları”, GEFAD, c. 22, sy. 2, 2002.
ISNAD Sağer, Turan. “Müzik Eğitiminde Toplam Kalite Uygulamaları”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22/2 (Haziran 2002).
JAMA Sağer T. Müzik Eğitiminde Toplam Kalite Uygulamaları. GEFAD. 2002;22.
MLA Sağer, Turan. “Müzik Eğitiminde Toplam Kalite Uygulamaları”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 22, sy. 2, 2002.
Vancouver Sağer T. Müzik Eğitiminde Toplam Kalite Uygulamaları. GEFAD. 2002;22(2).