Sağlık hizmetleri
pazarlaması kavramı 1990’lı yıllardan beri hızlı gelişme sürecinde olup, son
yıllarda daha da önem kazanmıştır. Sektördeki kurum ve firmalar, artan rekabet
ve hasta beklentileri sebebi ile sosyal medya ve diğer medya iletişim
araçlarını kullanma eğilimi göstermeye başlamışlardır. Bu durum sağlık sektörü
firmalarının tutundurma çalışmaları yapmalarına ve bu yönde yatırım yaparak
sektördeki kurumsal ve finansal hedeflerine ulaşmak için çabalamalarına neden
olmuştur. Bu çalışmada sosyal pazarlama ve sosyal medya gibi kavramlar ile bu
kavramların sağlık sektöründeki rolü ve hukuksal boyutu ele alınmıştır. Yapılan
çalışmada Sağlık hizmetlerinde reklam ve medyanın kullanımı, hangi sosyal medya
araçlarının daha yaygın olarak kullanıldığı ve insanlar üzerindeki etkilerinin
değerlendirilmesi amaçlanmıştır.
Bölüm | Derleme |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 5 Aralık 2016 |
Gönderilme Tarihi | 5 Aralık 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 1 Sayı: 2 |