Son yıllardaki globalleşme
deki hızlı süreçler pazar ve müşteri yapılarını da değiştirdi. Bu değişimler
işletmelerin müşterileri ile arasına yeni boyutlar getirdi. İşletmeler
müşterilerini artık değer zinciri içerisinde kullanmaya başladı. Şirketler
ayrıca, müşteri kaynaklarını ne zaman, nasıl değer zinciri sürecine dahil
edeceğine karar vermelidirler. Özellikle artan teknolojik gelişmeler, müşteri
entegrasyonu ile ilgili yeni fırsatlar yaratıyor. Bu entegrasyonlar
işletmeler ihtiyaçları için olan yeni
çözümler ve fikirler getiriyor. İşletmeler
müşterilerini yenilik süreçlerine katkıdan bulunabilmelerini doğru
tanımlamaya ihtiyacı vardır. Eğer yanlış bir müşteri entegrasyonu olursa, bu
işletmeler için yıkıcı bir felaket olabilir. Çünkü pazarın ihtiyaç ve
beklentileri hakkında net bir kavrayışa sahip olabilirler. Bu çalışmanın temel
amacı, müşteri entegrasyonunun özellikleri
ve işletmelerin performansları üzerine
olan etkileri ve müşteri entegrasyonun üzerine teorik bir bakış ortaya sunmaktır.
Müşteri Entegrasyonu Müşteri Entegrasyon Tipleri Müşteri Entegrasyonu Yöntemi
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 29 Aralık 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 2 Sayı: 2 |
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi / IBAD Journal of Social Sciences / IBAD
IBAD, EBSCO, SCOPUS, E-SCI ve TÜBİTAK/ULAKBİM(TR) SBVT tarafından DİZİNLENMEK ÜZERE değerlendirme sürecindedir.
Dergimizin sekreterya ve dizin/indeks takibi işlemleri dergieditoru.com tarafından yürütülmektedir.