Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ

Yıl 2017, Cilt: 2 Sayı: 2, 296 - 307, 29.12.2017
https://doi.org/10.21733/ibad.2102

Öz

Son yıllardaki globalleşme
deki hızlı süreçler pazar ve müşteri yapılarını da değiştirdi. Bu değişimler
işletmelerin müşterileri ile arasına yeni boyutlar getirdi. İşletmeler
müşterilerini artık değer zinciri içerisinde kullanmaya başladı. Şirketler
ayrıca, müşteri kaynaklarını ne zaman, nasıl değer zinciri sürecine dahil
edeceğine karar vermelidirler. Özellikle artan teknolojik gelişmeler, müşteri
entegrasyonu ile ilgili yeni fırsatlar yaratıyor. Bu entegrasyonlar
işletmeler  ihtiyaçları için olan yeni
çözümler ve fikirler getiriyor. İşletmeler 
müşterilerini yenilik süreçlerine katkıdan bulunabilmelerini doğru
tanımlamaya ihtiyacı vardır. Eğer yanlış bir müşteri entegrasyonu olursa, bu
işletmeler için yıkıcı bir felaket olabilir. Çünkü pazarın ihtiyaç ve
beklentileri hakkında net bir kavrayışa sahip olabilirler. Bu çalışmanın temel
amacı, müşteri entegrasyonunun  özellikleri
ve  işletmelerin performansları üzerine
olan etkileri ve müşteri entegrasyonun üzerine teorik  bir bakış ortaya sunmaktır.

Kaynakça

  • Brockhoff, K. (1998). Der Kunde im Innovationsprozess, Berichte aus den Sitzungen der Joachim-Jungius-Gesellschaft der Wissenschaften e.V., Hamburg, Jg. 16, Heft 3, Göttingen.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Güven Pado

Yayımlanma Tarihi 29 Aralık 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Pado, G. (2017). MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD), 2(2), 296-307. https://doi.org/10.21733/ibad.2102
AMA Pado G. MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ. IBAD. Aralık 2017;2(2):296-307. doi:10.21733/ibad.2102
Chicago Pado, Güven. “MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ”. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 2, sy. 2 (Aralık 2017): 296-307. https://doi.org/10.21733/ibad.2102.
EndNote Pado G (01 Aralık 2017) MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 2 2 296–307.
IEEE G. Pado, “MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ”, IBAD, c. 2, sy. 2, ss. 296–307, 2017, doi: 10.21733/ibad.2102.
ISNAD Pado, Güven. “MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ”. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 2/2 (Aralık 2017), 296-307. https://doi.org/10.21733/ibad.2102.
JAMA Pado G. MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ. IBAD. 2017;2:296–307.
MLA Pado, Güven. “MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ”. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD), c. 2, sy. 2, 2017, ss. 296-07, doi:10.21733/ibad.2102.
Vancouver Pado G. MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ. IBAD. 2017;2(2):296-307.

IBAD Sosyal Bilimler Dergisi / IBAD Journal of Social Sciences / IBAD

IBAD, EBSCO, SCOPUS, E-SCI ve TÜBİTAK/ULAKBİM(TR) SBVT tarafından DİZİNLENMEK ÜZERE değerlendirme sürecindedir.


           Dergimizin sekreterya ve dizin/indeks takibi işlemleri dergieditoru.com tarafından yürütülmektedir.              


Flag Counter