Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

AÇIK İNOVASYONDA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME İÇİN MÜŞTERİ ENTEGRASYONU

Yıl 2017, Cilt: 2 Sayı: 1, 75 - 85, 01.08.2017
https://doi.org/10.21733/ibad.2093

Öz

Son yıllarda birçok farklı
sektördeki işletmeler açık inovasyon ile önemli başarılar elde etmeye başladı.
Açık inovasyon sürecinde müşteriler şüphesiz en önemli kaynaklardan biridir.
Ürün geliştirme sürecine entegre edilen müşteriler ürünlerinlerin yenilik
başarılarsını önemli ölçüde yükseltmektedir. Müşteri entegrasyonun  inovatif ürün ve servis üzerine olan pozitif
etkisi artık kabul edilmiştir. Birçok ampirik araştırmalar, yenilikçilik ürün
geliştirme sürecinde müşteri entegrasyonunun katkılarının  ürün yeniliğine daha yüksek seviyesine yol
açtığını, pazardaki inovasyon risklerinin azalması ve kaynak harcamalarında
daha etkili olduğunu göstermiştir. Müşteri entegrasyonu için çeşitli faktörler
vardır. Müşteri bilgisini içselleştirmek için teoride farklı yöntemler vardır.
Bu yöntemler her işletme veya sektöre göre farklı olabilmektedir. Etkili ve
başarılı müşteri entegrasyonu için bu unsurlar dikkate alınmalıdır. Bu yazıda,
müşteri katkılarının ürün ve hizmet yeniliği sürecinde sürekli olarak
incelenerek müşteri entegrasyonuna vurgu yapıyorum.

Kaynakça

  • FAFA, AFA,A F
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Güven Pado

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Pado, G. (2017). AÇIK İNOVASYONDA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME İÇİN MÜŞTERİ ENTEGRASYONU. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD), 2(1), 75-85. https://doi.org/10.21733/ibad.2093
AMA Pado G. AÇIK İNOVASYONDA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME İÇİN MÜŞTERİ ENTEGRASYONU. IBAD. Ağustos 2017;2(1):75-85. doi:10.21733/ibad.2093
Chicago Pado, Güven. “AÇIK İNOVASYONDA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME İÇİN MÜŞTERİ ENTEGRASYONU”. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 2, sy. 1 (Ağustos 2017): 75-85. https://doi.org/10.21733/ibad.2093.
EndNote Pado G (01 Ağustos 2017) AÇIK İNOVASYONDA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME İÇİN MÜŞTERİ ENTEGRASYONU. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 2 1 75–85.
IEEE G. Pado, “AÇIK İNOVASYONDA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME İÇİN MÜŞTERİ ENTEGRASYONU”, IBAD, c. 2, sy. 1, ss. 75–85, 2017, doi: 10.21733/ibad.2093.
ISNAD Pado, Güven. “AÇIK İNOVASYONDA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME İÇİN MÜŞTERİ ENTEGRASYONU”. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 2/1 (Ağustos 2017), 75-85. https://doi.org/10.21733/ibad.2093.
JAMA Pado G. AÇIK İNOVASYONDA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME İÇİN MÜŞTERİ ENTEGRASYONU. IBAD. 2017;2:75–85.
MLA Pado, Güven. “AÇIK İNOVASYONDA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME İÇİN MÜŞTERİ ENTEGRASYONU”. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD), c. 2, sy. 1, 2017, ss. 75-85, doi:10.21733/ibad.2093.
Vancouver Pado G. AÇIK İNOVASYONDA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME İÇİN MÜŞTERİ ENTEGRASYONU. IBAD. 2017;2(1):75-8.

Cited By

İLİŞKİSEL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN İNOVASYON STRATEJİLERİNE ETKİSİ
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eda DİŞLİ BAYRKATAR
https://doi.org/10.46928/iticusbe.881594

IBAD Sosyal Bilimler Dergisi / IBAD Journal of Social Sciences / IBAD

IBAD, EBSCO, SCOPUS, E-SCI ve TÜBİTAK/ULAKBİM(TR) SBVT tarafından DİZİNLENMEK ÜZERE değerlendirme sürecindedir.


           Dergimizin sekreterya ve dizin/indeks takibi işlemleri dergieditoru.com tarafından yürütülmektedir.              


Flag Counter