Son yıllarda işletmeler dijital teknolojiyi çok
yoğun olarak kullanmaya başladılar.
Dijital teknoloji işletmelerin kendileri için ön gördükleri hedeflerine
ulaşması yönünde gittikçe önem kazanmaktadır. İşletmeler dijital
teknolojiden karar süreçlerinde, üretim
süreçlerinde, farklı ürün tasarımlarında, yüksek kaliteli servisler sunmada ve
zaman, maliyet risklerine karşı yararlanmaktadırlar. Bu durumun etkisi ile
dijital teknoloji tüm endüstrilerde yeni
radikal yapılanmalara neden olmuştur. Dijital teknolojinin yönetilmesi daha
önceki teknolojilere göre daha zor olmaya başladı. Dijital teknoloji ile
firmadaki tüm süreçler üzerinde köklü
değişim ve dönüşüme olmaktadır. Özellikle, inovasyon yönetimi sürecindeki yeni
bakış açıları ve sorunların çözüm yöntemleri üzerine çok geniş bir kullanım
fırsatı sunmaktadır Bu yeni bakış açıları ise özellikle, işletmelerin inovasyon
süreci, ürün ve hizmet portföyü ve kaynak çevreleri üzerinde değişimlere neden
olmaktadır. Bu makalede, işletmelerin dijital inovasyon stratejisini
desteklemek için bir yönetim çerçevesi sunulmaktadır. Dijital inovasyon
stratejisinde devam eden gelişmeleri desteklemek üzere hazırlanan çerçeve, üç
temel alanı kapsar: İşletmenin örgütsel yapıları, ürün geliştirme mantığı,
dijital çevre analizi. Son olarak da, akademik ve iş dünyası için öneriler
önermektedir
Dijital yenilik stratejisi dijital ürün geliştirme mantığı değer önerisi kullanıcı deneyimi
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Ağustos 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 3 Sayı: 1 |
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi / IBAD Journal of Social Sciences / IBAD
IBAD, EBSCO, SCOPUS, E-SCI ve TÜBİTAK/ULAKBİM(TR) SBVT tarafından DİZİNLENMEK ÜZERE değerlendirme sürecindedir.
Dergimizin sekreterya ve dizin/indeks takibi işlemleri dergieditoru.com tarafından yürütülmektedir.