BibTex RIS Kaynak Göster

Din Eğitiminde Program Geliştirme ve Aile Faktörü

Yıl 2013, Sayı: 1, 81 - 104, 01.05.2013

Öz

Eğitim kavramı günlük hayatta çok iç içe olduğumuz bir kavram olmakla birlikte çok farklı yönleri ile tanımlana-bilecek bir kavramdır. Kavramın kapsam alanı çok geniştir. Bu nedenle bugüne kadar pek çok eğitim tanımı yapılmıştır. Eğitim bir ülkenin en önemli yatırımı olarak yetişen neslin davranışlarında kendi yaşantıları yoluyla istendik davranışlar geliştirmeleri olduğuna göre, yetişen neslin davranışlarında beklenen değişikliği gerçekleştirebilmek, eğitim durumunun dikkatle seçilmiş ve özenle oluşturulmuş unsurları içermesine bağlıdır. İşte bu çalışma din eğitiminde beklenen gelişmeyi sağlayabilmek adına süreci etkileyen unsuları ve ailenin bu süreçteki etkisini ortaya koymaya çalışmaktadır.

Program Development and Family Factor in Religious Education

Yıl 2013, Sayı: 1, 81 - 104, 01.05.2013

Öz

The term ‘education’ is not only a simple term in our daily life but it also plays a varied role. It is abroad in a detailed style. Some words just happen to be too abroad as a word and it can get complicated in daily life. That is why since today, many studies were done indicating this term. A nation’s most important accomplishment to have is people with education. The country will be providing its citizens with the knowdlegde that it expects. The new generations coming up will be required to learn the cultures’ elements and develop by own experiences. The generation is ex-pected to behave due to education provided to them and carefully follow the guides presented to them. In conclu-sion, this study in religious education bases on the family’s behavior to the youth generation. It starts early on and a person acts upon what they see, what their family shows them. The mother and father play a huge role and have a huge affect on the person’s beliefs and acts.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA23SV64VS
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Fatih Çakmak Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Çakmak, F. (2013). Din Eğitiminde Program Geliştirme ve Aile Faktörü. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi(1), 81-104.
AMA Çakmak F. Din Eğitiminde Program Geliştirme ve Aile Faktörü. ifder. Mayıs 2013;(1):81-104.
Chicago Çakmak, Fatih. “Din Eğitiminde Program Geliştirme Ve Aile Faktörü”. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, sy. 1 (Mayıs 2013): 81-104.
EndNote Çakmak F (01 Mayıs 2013) Din Eğitiminde Program Geliştirme ve Aile Faktörü. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 1 81–104.
IEEE F. Çakmak, “Din Eğitiminde Program Geliştirme ve Aile Faktörü”, ifder, sy. 1, ss. 81–104, Mayıs 2013.
ISNAD Çakmak, Fatih. “Din Eğitiminde Program Geliştirme Ve Aile Faktörü”. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 1 (Mayıs 2013), 81-104.
JAMA Çakmak F. Din Eğitiminde Program Geliştirme ve Aile Faktörü. ifder. 2013;:81–104.
MLA Çakmak, Fatih. “Din Eğitiminde Program Geliştirme Ve Aile Faktörü”. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, sy. 1, 2013, ss. 81-104.
Vancouver Çakmak F. Din Eğitiminde Program Geliştirme ve Aile Faktörü. ifder. 2013(1):81-104.