BibTex RIS Kaynak Göster

Formulating Learning Outcomes for Undergraduate Islamic Sciences Programs [Arabic]

Yıl 2013, Sayı: 1, 135 - 179, 01.05.2013

Öz

“Learning outcomes” define capacities and trends that must be produced from learning process. These outcomes can be measured through a variety tools during the near or long period of time. İts formulation, implementation and measuring are main criteria for quality assurance and accreditation processes, which effects have appeared significantly in higher education institutions in the twenty-first century. Hence this study aims to clarify the learning outcomes formulating steps for for BA Islamic sciences programs. In order to achieve this objective study addresses: components of learning outcomes formula, their relationship to learning levels, methods of measuring learning outcomes, Matrix of learning outcomes for programs and lessons by applied models on Islamic sciences pgograms.

İlahiyat Lisans Programları İçin Öğrenme Çıktılarının Hazırlanması [Arapça]

Yıl 2013, Sayı: 1, 135 - 179, 01.05.2013

Öz

“Öğrenme çıktıları” öğrenme sürecinden üretilmiş kapasite ve trendleri tanımlamaktadır. Bu çıktılar yakın zamanda ya da uzun süreli döneminde çeşitli araçlar yoluyla ölçülebilir. "öğrenme çıktıları" yazılması ve uygulama süreçleri programlarının akreditasyonu ve kalite güvencesine ulaşabilmek için bir ana kriter olup, Yirmi Birinci Yüzyılda yüksek öğrenim kurumlarında etkilerini önemli ölçüde ortaya çıkmıştır. Dolayısıyla bu çalışmanın amacı, lisans seviyesindeki İslami bilimler programları için öğrenme çıktılarının yazma kuralları belirtilmektedir. Bu amacı gerçekleşmek için, öğrenme çıktılarının ifade elemanları, öğrenme alanları ve düzeyleri, çıktıların değerlendirme araçları ve İslami bilimler programları ve derslerinin öğrenme çıktılarını gösterilen matris hazırlanması konuları ele alınmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA64TB52NR
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Mohammad Jaber Thalji Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Thalji, M. J. (2013). İlahiyat Lisans Programları İçin Öğrenme Çıktılarının Hazırlanması [Arapça]. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi(1), 135-179.
AMA Thalji MJ. İlahiyat Lisans Programları İçin Öğrenme Çıktılarının Hazırlanması [Arapça]. ifder. Mayıs 2013;(1):135-179.
Chicago Thalji, Mohammad Jaber. “İlahiyat Lisans Programları İçin Öğrenme Çıktılarının Hazırlanması [Arapça]”. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, sy. 1 (Mayıs 2013): 135-79.
EndNote Thalji MJ (01 Mayıs 2013) İlahiyat Lisans Programları İçin Öğrenme Çıktılarının Hazırlanması [Arapça]. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 1 135–179.
IEEE M. J. Thalji, “İlahiyat Lisans Programları İçin Öğrenme Çıktılarının Hazırlanması [Arapça]”, ifder, sy. 1, ss. 135–179, Mayıs 2013.
ISNAD Thalji, Mohammad Jaber. “İlahiyat Lisans Programları İçin Öğrenme Çıktılarının Hazırlanması [Arapça]”. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 1 (Mayıs 2013), 135-179.
JAMA Thalji MJ. İlahiyat Lisans Programları İçin Öğrenme Çıktılarının Hazırlanması [Arapça]. ifder. 2013;:135–179.
MLA Thalji, Mohammad Jaber. “İlahiyat Lisans Programları İçin Öğrenme Çıktılarının Hazırlanması [Arapça]”. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, sy. 1, 2013, ss. 135-79.
Vancouver Thalji MJ. İlahiyat Lisans Programları İçin Öğrenme Çıktılarının Hazırlanması [Arapça]. ifder. 2013(1):135-79.