BibTex RIS Kaynak Göster

Advantages and Disadvantages of Correcting the Quran in the Collection/Corrosion

Yıl 2017, Sayı: 9, 145 - 171, 01.05.2017

Öz

This paper discusses the essence of the Quran language,
the way how its words have influence on the audience,
the source of its magical address, its way of expression at the
level of word, the way the Quran selects words to construct
sentences, the harmony between letters and sounds, the reasons
why sometimes the Quran uses plural form in place of singular
or vice versa, the reasons why some Quranic words are
from other languages in origin, the accents from which the
Quran selects its words, the coherence among the words, the
richness of meaning that the Quranic words have, and finally
the ?delicate aspects of the use of words in the language of the
Quran

Kur'an-ı Kerim Derslerinin Toplu/Koro Halinde Okutulmasının Avantajları ve Dezavantajları

Yıl 2017, Sayı: 9, 145 - 171, 01.05.2017

Öz

Kur’an’ı çok güzel okuyan her insan, Kur’an’ı çok güzel öğretebilir diye bir kural yoktur. Kur’an kıraati ve sesi güzel olan nice insanlar vardır ki istenilen düzeyde bir Kur’an eğitimi verememektedirler. Fakat orta düzeyde ses ve kıraata sahip olan ya da ses güzelliği olmadığı halde harflerin mahreç ve telaffuzlarını çok iyi uygulayan, tecvitli okuyuşu mükemmel olan birçok öğretici / hoca/ öğretmen iyi bir Kur’an eğitimi verebilmektedir. Bunun temel sebebi, taklidi de olsa öğretmenin öğretim metotlarını iyi bilmesinden ve uygulamasından kaynaklanmaktadır. Kur'an öğretimi Kur'an'ın inzal ve tenzili ile başlamaktadır. Bu öğretim kıyamete kadar devam edecektir. Fakat metot ve usuller her zaman olduğu gibi farklıdır ve farklı olacaktır. Uygulanan bütün metotların avantajları ve dezavantajları bulunmaktadır. Bizde bu makalede Kur'an'ın toplu öğretiminin avantajları ve dezavantajlarını bir arada değerlendirerek Kur'an öğretim metotlarına bir nebze de olsa katkı sunmaya çalıştık.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA59ZC56BH
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Osman Bayraktutan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Bayraktutan, O. (2017). Kur’an-ı Kerim Derslerinin Toplu/Koro Halinde Okutulmasının Avantajları ve Dezavantajları. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi(9), 145-171.
AMA Bayraktutan O. Kur’an-ı Kerim Derslerinin Toplu/Koro Halinde Okutulmasının Avantajları ve Dezavantajları. ifder. Mayıs 2017;(9):145-171.
Chicago Bayraktutan, Osman. “Kur’an-ı Kerim Derslerinin Toplu/Koro Halinde Okutulmasının Avantajları Ve Dezavantajları”. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, sy. 9 (Mayıs 2017): 145-71.
EndNote Bayraktutan O (01 Mayıs 2017) Kur’an-ı Kerim Derslerinin Toplu/Koro Halinde Okutulmasının Avantajları ve Dezavantajları. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9 145–171.
IEEE O. Bayraktutan, “Kur’an-ı Kerim Derslerinin Toplu/Koro Halinde Okutulmasının Avantajları ve Dezavantajları”, ifder, sy. 9, ss. 145–171, Mayıs 2017.
ISNAD Bayraktutan, Osman. “Kur’an-ı Kerim Derslerinin Toplu/Koro Halinde Okutulmasının Avantajları Ve Dezavantajları”. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9 (Mayıs 2017), 145-171.
JAMA Bayraktutan O. Kur’an-ı Kerim Derslerinin Toplu/Koro Halinde Okutulmasının Avantajları ve Dezavantajları. ifder. 2017;:145–171.
MLA Bayraktutan, Osman. “Kur’an-ı Kerim Derslerinin Toplu/Koro Halinde Okutulmasının Avantajları Ve Dezavantajları”. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, sy. 9, 2017, ss. 145-71.
Vancouver Bayraktutan O. Kur’an-ı Kerim Derslerinin Toplu/Koro Halinde Okutulmasının Avantajları ve Dezavantajları. ifder. 2017(9):145-71.