BibTex RIS Kaynak Göster

AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS

Yıl 2010, Cilt: 11 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2010

AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS

Yıl 2010, Cilt: 11 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2010
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

H. Atahan Atadil Bu kişi benim

Katerina Berezına Bu kişi benim

Burcu Selin Yılmaz Bu kişi benim

Cihan Çobanoglu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 11 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Atadil, H. A., Berezına, K., Yılmaz, B. S., Çobanoglu, C. (2010). AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 11(2).
AMA Atadil HA, Berezına K, Yılmaz BS, Çobanoglu C. AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. Haziran 2010;11(2).
Chicago Atadil, H. Atahan, Katerina Berezına, Burcu Selin Yılmaz, ve Cihan Çobanoglu. “AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11, sy. 2 (Haziran 2010).
EndNote Atadil HA, Berezına K, Yılmaz BS, Çobanoglu C (01 Haziran 2010) AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11 2
IEEE H. A. Atadil, K. Berezına, B. S. Yılmaz, ve C. Çobanoglu, “AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS”, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 11, sy. 2, 2010.
ISNAD Atadil, H. Atahan vd. “AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11/2 (Haziran 2010).
JAMA Atadil HA, Berezına K, Yılmaz BS, Çobanoglu C. AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;11.
MLA Atadil, H. Atahan vd. “AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 11, sy. 2, 2010.
Vancouver Atadil HA, Berezına K, Yılmaz BS, Çobanoglu C. AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;11(2).
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
TR-DİZİN, SOBIAD, Araştırmax tarafından taranmaktadır.

Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınevi Web Sitesi

Dergi İletişim Bilgileri Sayfası