Bilgi yönetimi, işletmelerin sorun çözme, dinamik öğrenme, stratejik planlama ve karar alma uygulamalarında, gerekli enformasyonun ve uzmanlığın bulnmasına, düzenlenmesine ve dağıtılmasına yardım eden bir süreçtir. Bilgi yönetimini doğru zamanda ve etkili bir şekilde kullanan örgütler, amaçlarına ulaşmada daha üstün bir konuma gelmektedirler. Bu yazı, otel işletmelerinde bilgi yönetiminin rekabetçi etkilerini ve avantajlarını belirlemeye yönelik bir araştırmayı kapsamaktadır.
Bilgi yönetimi, işletmelerin sorun çözme, dinamik öğrenme, stratejik planlama ve karar alma uygulamalarında, gerekli enformasyonun ve uzmanlığın bulnmasına, düzenlenmesine ve dağıtılmasına yardım eden bir süreçtir. Bilgi yönetimini doğru zamanda ve etkili bir şekilde kullanan örgütler, amaçlarına ulaşmada daha üstün bir konuma gelmektedirler. Bu yazı, otel işletmelerinde bilgi yönetiminin rekabetçi etkilerini ve avantajlarını belirlemeye yönelik bir araştırmayı kapsamaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2004 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Cilt: 5 Sayı: 1 |