Bu çalışmada, Türkiye’de faaliyet gösteren üretici firmaların lojistik hizmet tedarikçileriyle oluşturdukları stratejik ortaklıklar ve örgütsel özellikler arasında bir ilişki olup olmadığı incelenmiştir. Bu amaçla hazırlanan anket formları, Türkiye’de faaliyet gösteren 800 üretici firmaya postalanmış ve 125 kullanılabilir anket formu geri dönmüştür. Toplanan verilere dayanılarak araştırma hipotezleri test edilmiştir. Analiz sonuçları; değişim mühendisliği, kıyaslama, karmaşıklık, uzmanlık ve resmileşme ile lojistik stratejik ortaklık düzeyleri arasında önemli ilişkiler olduğunu göstermiştir.
Örgütsel Özellikler Stratejik Ortaklık Düzeyi Lojistik Dış Kaynak Kullanımı
Bu çalışmada, Türkiye’de faaliyet gösteren üretici firmaların lojistik hizmet tedarikçileriyle oluşturdukları stratejik ortaklıklar ve örgütsel özellikler arasında bir ilişki olup olmadığı incelenmiştir. Bu amaçla hazırlanan anket formları, Türkiye’de faaliyet gösteren 800 üretici firmaya postalanmış ve 125 kullanılabilir anket formu geri dönmüştür. Toplanan verilere dayanılarak araştırma hipotezleri test edilmiştir. Analiz sonuçları; değişim mühendisliği, kıyaslama, karmaşıklık, uzmanlık ve resmileşme ile lojistik stratejik ortaklık düzeyleri arasında önemli ilişkiler olduğunu göstermiştir.
Örgütsel Özellikler Stratejik Ortaklık Düzeyi Lojistik Dış Kaynak Kullanımı
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2004 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Cilt: 5 Sayı: 1 |