BibTex RIS Kaynak Göster

DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM

Yıl 2003, Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2003

Öz

Bu çalışmada, turistik destinasyonların istenilen düzeyde ve kalitede ziyaretçi çekebilmesi için oluşturulacak pazarlama yönetimine ilişkin yapılması gerekenler ele alınmıştır. Bu kapsamda, destinasyonda bir veri tabanının ve bilgi sisteminin oluşturulmasına ilişkin yaklaşımlar ve öneriler ortaya konmaktadır. Destinasyonun pazardan arzu edilen payı alabilmesi ve bu amaçla etkin bir pazarlama yönetim stratejisinin oluşturulabilmesi için yapılması gereken çalışmalar irdelenmektedir. Çalışmada turistik destinasyon kavramı, sınırları belirli olan turistik ürünlerin ve turizm çeşitlerinin yoğunlaştığı coğrafi mekan olarak sınırlandırılmıştır.

DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM

Yıl 2003, Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2003

Öz

Bu çalışmada, turistik destinasyonların istenilen düzeyde ve kalitede ziyaretçi çekebilmesi için oluşturulacak pazarlama yönetimine ilişkin yapılması gerekenler ele alınmıştır. Bu kapsamda, destinasyonda bir veri tabanının ve bilgi sisteminin oluşturulmasına ilişkin yaklaşımlar ve öneriler ortaya konmaktadır. Destinasyonun pazardan arzu edilen payı alabilmesi ve bu amaçla etkin bir pazarlama yönetim stratejisinin oluşturulabilmesi için yapılması gereken çalışmalar irdelenmektedir. Çalışmada turistik destinasyon kavramı, sınırları belirli olan turistik ürünlerin ve turizm çeşitlerinin yoğunlaştığı coğrafi mekan olarak sınırlandırılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Lütfi Atay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Atay, L. (2003). DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 4(2).
AMA Atay L. DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. Haziran 2003;4(2).
Chicago Atay, Lütfi. “DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 4, sy. 2 (Haziran 2003).
EndNote Atay L (01 Haziran 2003) DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 4 2
IEEE L. Atay, “DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM”, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 4, sy. 2, 2003.
ISNAD Atay, Lütfi. “DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 4/2 (Haziran 2003).
JAMA Atay L. DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2003;4.
MLA Atay, Lütfi. “DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 4, sy. 2, 2003.
Vancouver Atay L. DESTİNASYON PAZARLAMASI YÖNETİMİNE İLİŞKİN STRATEJİK BİR YAKLAŞIM. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2003;4(2).
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
TR-DİZİN, SOBIAD, Araştırmax tarafından taranmaktadır.

Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınevi Web Sitesi

Dergi İletişim Bilgileri Sayfası