Çalışmada öncelikle toplam kalite yönetimi bazında, sürekli süreç geliştirmenin kavramsal boyutu ele alınmaktadır. Buradan hareketle iç müşterilerinin sürekli süreç geliştirme faaliyetlerinden etkilenme ve yararlanma düzeylerinin saptanmasında performans değerlemesinin önemi ele alınmakta ve bu süreçler kavramsal açıdan değerlendirilmektedir. Çalışmada sürekli süreç geliştirme ve performans değerlemesi arasındaki ilişki saptandıktan sonra, belirlenen teorik çerçevenin uygulamada nasıl gerçekleştiğinin değerlendirilmesi, kar amacı gütmeyen kurum ve/veya kuruluşlar açısından bir örnek çerçevesinde karşılaştırmalı olarak analiz edilmektedir.
Toplam Kalite Yönetimi Sürekli Süreç Geliştirme Performans Değerlemesi.
Çalışmada öncelikle toplam kalite yönetimi bazında, sürekli süreç geliştirmenin kavramsal boyutu ele alınmaktadır. Buradan hareketle iç müşterilerinin sürekli süreç geliştirme faaliyetlerinden etkilenme ve yararlanma düzeylerinin saptanmasında performans değerlemesinin önemi ele alınmakta ve bu süreçler kavramsal açıdan değerlendirilmektedir. Çalışmada sürekli süreç geliştirme ve performans değerlemesi arasındaki ilişki saptandıktan sonra, belirlenen teorik çerçevenin uygulamada nasıl gerçekleştiğinin değerlendirilmesi, kar amacı gütmeyen kurum ve/veya kuruluşlar açısından bir örnek çerçevesinde karşılaştırmalı olarak analiz edilmektedir.
Toplam Kalite Yönetimi Sürekli Süreç Geliştirme Performans Değerlemesi.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2001 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2001 Cilt: 1 Sayı: 1 |