BibTex RIS Kaynak Göster

Effects of motivation and job satisfaction on the productivity

Yıl 2016, Cilt: 6 Sayı: 2, 1151 - 1163, 01.12.2016

Öz

From enterprise point of view, motivation means the sum of the drivers in an organization, which lead the employees to start working and fulfilling their responsibilities within the company with desire. Job satisfaction can be defined as the positive mood of the employees as a result of their experiences gained during their work. With this article, we aim of to summarize the effects of the factors motivation and job satisfaction of the employees, which have significant effect on productivity. Additionally, through a research to the employees with different hierarchical managerial levels, it is examined how the expectation about these factors were and to which extend these have been realized.

Kaynakça

  • Baykal B., (1982), Yönetim ve Beşeri İlişkiler, Yapı ve Kredi Bankası Eğitim Yayınları, İstanbul, s. 39
  • Davis K., (1988), İşletmelerde İnsan Davranışı, Yön Ajans, İstanbul, s. 96 [1]
  • Dereli T., (1981), Organizasyonlarda Davranış, Ar Yayın Dağıtım, İstanbul, s. 87 [4] Erdoğan İ., (1996), İşletme
  • Yönetiminde Örgütsel Davranış,
  • Avcıol Basım-Yayın, İstanbul, s. 231- 232, s. 245-246
  • Koçer T., (1995), İşletme Yöneticiliği, İstanbul Üniversitesi Yayınları, İstanbul, s.382
  • Luthans F., (1995), Organizational Behaviour, McGraw-Hill Inc., Istanbul, s.126
  • Şenatalar F., (1978), Personel Yönetimi ve Beşeri İlişkiler, İstanbul Üniversitesi Kitabevi, İstanbul, s. 277- 278
  • Şimşek L., (1995), Verimlilik Dergisi, Sayı2, s. 91 - 108
  • Yalçın S., (1988), Personel Yönetimi, 3. Baskı, İşletme Fakültesi Yayınları, İstanbul, s. 203-204
  • Baykal B., (1982), Yönetim ve Beşeri İlişkiler, Yapı ve Kredi Bankası Eğitim Yayınları, İstanbul, s. 39
  • Davis K., (1988), İşletmelerde İnsan Davranışı, Yön Ajans, İstanbul, s. 96 [1]
  • Dereli T., (1981), Organizasyonlarda Davranış, Ar Yayın Dağıtım, İstanbul, s. 87 [4] Erdoğan İ., (1996), İşletme
  • Yönetiminde Örgütsel Davranış,
  • Avcıol Basım-Yayın, İstanbul, s. 231- 232, s. 245-246
  • Koçer T., (1995), İşletme Yöneticiliği, İstanbul Üniversitesi Yayınları, İstanbul, s.382
  • Luthans F., (1995), Organizational Behaviour, McGraw-Hill Inc., Istanbul, s.126
  • Şenatalar F., (1978), Personel Yönetimi ve Beşeri İlişkiler, İstanbul Üniversitesi Kitabevi, İstanbul, s. 277- 278
  • Şimşek L., (1995), Verimlilik Dergisi, Sayı2, s. 91 - 108
  • Yalçın S., (1988), Personel Yönetimi, 3. Baskı, İşletme Fakültesi Yayınları, İstanbul, s. 203-204
Yıl 2016, Cilt: 6 Sayı: 2, 1151 - 1163, 01.12.2016

Öz

Kaynakça

  • Baykal B., (1982), Yönetim ve Beşeri İlişkiler, Yapı ve Kredi Bankası Eğitim Yayınları, İstanbul, s. 39
  • Davis K., (1988), İşletmelerde İnsan Davranışı, Yön Ajans, İstanbul, s. 96 [1]
  • Dereli T., (1981), Organizasyonlarda Davranış, Ar Yayın Dağıtım, İstanbul, s. 87 [4] Erdoğan İ., (1996), İşletme
  • Yönetiminde Örgütsel Davranış,
  • Avcıol Basım-Yayın, İstanbul, s. 231- 232, s. 245-246
  • Koçer T., (1995), İşletme Yöneticiliği, İstanbul Üniversitesi Yayınları, İstanbul, s.382
  • Luthans F., (1995), Organizational Behaviour, McGraw-Hill Inc., Istanbul, s.126
  • Şenatalar F., (1978), Personel Yönetimi ve Beşeri İlişkiler, İstanbul Üniversitesi Kitabevi, İstanbul, s. 277- 278
  • Şimşek L., (1995), Verimlilik Dergisi, Sayı2, s. 91 - 108
  • Yalçın S., (1988), Personel Yönetimi, 3. Baskı, İşletme Fakültesi Yayınları, İstanbul, s. 203-204
  • Baykal B., (1982), Yönetim ve Beşeri İlişkiler, Yapı ve Kredi Bankası Eğitim Yayınları, İstanbul, s. 39
  • Davis K., (1988), İşletmelerde İnsan Davranışı, Yön Ajans, İstanbul, s. 96 [1]
  • Dereli T., (1981), Organizasyonlarda Davranış, Ar Yayın Dağıtım, İstanbul, s. 87 [4] Erdoğan İ., (1996), İşletme
  • Yönetiminde Örgütsel Davranış,
  • Avcıol Basım-Yayın, İstanbul, s. 231- 232, s. 245-246
  • Koçer T., (1995), İşletme Yöneticiliği, İstanbul Üniversitesi Yayınları, İstanbul, s.382
  • Luthans F., (1995), Organizational Behaviour, McGraw-Hill Inc., Istanbul, s.126
  • Şenatalar F., (1978), Personel Yönetimi ve Beşeri İlişkiler, İstanbul Üniversitesi Kitabevi, İstanbul, s. 277- 278
  • Şimşek L., (1995), Verimlilik Dergisi, Sayı2, s. 91 - 108
  • Yalçın S., (1988), Personel Yönetimi, 3. Baskı, İşletme Fakültesi Yayınları, İstanbul, s. 203-204
Toplam 20 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA43NV36TE
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Seda Çelik Teker Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Teker, S. Ç. (2016). Effects of motivation and job satisfaction on the productivity. International Journal of Electronics Mechanical and Mechatronics Engineering, 6(2), 1151-1163.