BibTex RIS Kaynak Göster

Developing effective classroom practices to promote social and emotional competence in young learners and impact a peaceful learning environment through the reflective application of evidence based programmes

Yıl 2012, Cilt: 3 Sayı: 2, 17 - 30, 01.06.2012

Öz

Kaynakça

  • 1. Collaborative for Academic, Social, and Emotional Learning (CASEL). (2003). Safe and sound: An educational leader’s guide to evidence-based social and emotional learning (SEL) programs. Chicago, IL: CASEL.
  • 2. Lions Quest Yaşam Becerileri Programı Eğitici Rehber Kitabı ‘Birlikte’,Anasınıfı ve İlköğretim (6- 10 yaş) Programı (2009) LCIF-LQ Türkiye, Istanbul
  • 3. Humphrey, N., (2009) ‘Key Barriers to Success’, SSP. UK
  • 4. Bertram, T. (2007) ‘Raise Your Game’ in Nursery World, 7 June, UK.
Yıl 2012, Cilt: 3 Sayı: 2, 17 - 30, 01.06.2012

Öz

Kaynakça

  • 1. Collaborative for Academic, Social, and Emotional Learning (CASEL). (2003). Safe and sound: An educational leader’s guide to evidence-based social and emotional learning (SEL) programs. Chicago, IL: CASEL.
  • 2. Lions Quest Yaşam Becerileri Programı Eğitici Rehber Kitabı ‘Birlikte’,Anasınıfı ve İlköğretim (6- 10 yaş) Programı (2009) LCIF-LQ Türkiye, Istanbul
  • 3. Humphrey, N., (2009) ‘Key Barriers to Success’, SSP. UK
  • 4. Bertram, T. (2007) ‘Raise Your Game’ in Nursery World, 7 June, UK.
Toplam 4 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Maggie Pınar Bu kişi benim

Nur Bekata Mardin Bu kişi benim

Ebru Aktan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 3 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Pınar, M., Mardin, N. B., & Aktan, E. (2012). Developing effective classroom practices to promote social and emotional competence in young learners and impact a peaceful learning environment through the reflective application of evidence based programmes. International Journal of Educational Researchers, 3(2), 17-30.