Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Bankacılıkta Nakit Yönetimi Ürün ve Hizmetlerinde Müşteri Deneyimi Anket Çalışması, Katılım Bankacılığı Örneği

Yıl 2016, Cilt: 2 Sayı: 1, 121 - 139, 01.03.2016

Öz

Bankacılık güvenli köprü vazifesi ile mevduat, kredi ilişkisini yönetir. Türkiye’de
Faizsiz Bankacılık uygulamasında, büyüme trendindeki Katılım Bankacılığı
müşterilerin beklentilerini uygun çözümlerle gidermek için çalışmaktadır. Tüzel
müşterilerin nakit yönetimi kapsamlı beklentilerine hızlı, uygun çözümler
üretebilmek rekabette sürdürülebilir olumlu müşteri deneyimi için önemlidir. Nakit
Yönetimi, işletmelerin ticari alacak ve kısa vadeli borçlar kalemlerinin yönetimine
dayalı tahsilatlara ve ödemelere aracılık işlemlerini kapsamaktadır. Bu çalışmada,
sektördeki katılım bankacılığı finansal oranları ışığında, örnek bir katılım bankası
müşterilerinin Nakit Yönetimi ürün ve hizmetlerine yönelik deneyimlerinin ve
beklentilerinin anket çalışması ile değerlendirilmesi yapılmış ve rekabetteki önemi
incelenmiştir.

A Survey Study on Customer Experience in Banking Cash Management Products and, Participation Banking Example

Yıl 2016, Cilt: 2 Sayı: 1, 121 - 139, 01.03.2016

Öz

Banking as a safe bridge of risk management balances relation between deposit
and loan. In the growing trend of interest-free banking Turkey practice,
Participation Banking is working to fix the expectations of customers with
reasonable solutions. For corporate customers with comprehensive cash
management expectations, producing appropriate and fast solutions are important
for a positive and sustainable customer experience. Cash Management covers
collection of trade receivables and short -term debt payments. In this study, in the
light of the financial ratios of participation banking within the banking industry,
a participation bank customers' experiences and expectations in cash management
products and services were evaluated with the survey methodology and its
importance were also examined.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Din Araştırmaları
Diğer ID JA55FD82BS
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Cüneyt Dirican Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Dirican, C. (2016). Bankacılıkta Nakit Yönetimi Ürün ve Hizmetlerinde Müşteri Deneyimi Anket Çalışması, Katılım Bankacılığı Örneği. Uluslararası İslam Ekonomisi Ve Finansı Araştırmaları Dergisi, 2(1), 121-139.

25855

IJISEF'te yayınlanan tüm makaleler Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. Bu lisans; yayınlanan tüm makaleleri, veri setlerini, grafik ve ekleri kaynak göstermek şartıyla veri madenciliği uygulamalarında, arama motorlarında, web sitelerinde, bloglarda ve diğer tüm platformlarda çoğaltma, paylaşma ve yayma hakkı tanır. Açık erişim disiplinler arası iletişimi kolaylaştıran, farklı disiplinlerin birbirleriyle çalışabilmesini teşvik eden bir yaklaşımdır.