APA |
Demir, İ., Depren, Ö., Nunan, S. K., David, .-. (2010). Türkiye’de Farklı Bölgelerdeki Ortaöğretim Okullarının Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi ile Ölçülmesi. The International Journal of Research in Teacher Education, 1(1), 52-64. |
|
AMA |
Demir İ, Depren Ö, Nunan SK, David. Türkiye’de Farklı Bölgelerdeki Ortaöğretim Okullarının Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi ile Ölçülmesi. The International Journal of Research in Teacher Education. Mart 2010;1(1):52-64. |
|
Chicago |
Demir, İbrahim, Özer Depren, Serpil Kiliç Nunan, ve - David. “Türkiye’de Farklı Bölgelerdeki Ortaöğretim Okullarının Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi Ile Ölçülmesi”. The International Journal of Research in Teacher Education 1, sy. 1 (Mart 2010): 52-64. |
|
EndNote |
Demir İ, Depren Ö, Nunan SK, David - (01 Mart 2010) Türkiye’de Farklı Bölgelerdeki Ortaöğretim Okullarının Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi ile Ölçülmesi. The International Journal of Research in Teacher Education 1 1 52–64. |
|
IEEE |
İ. Demir, Ö. Depren, S. K. Nunan, ve .-. David, “Türkiye’de Farklı Bölgelerdeki Ortaöğretim Okullarının Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi ile Ölçülmesi”, The International Journal of Research in Teacher Education, c. 1, sy. 1, ss. 52–64, 2010. |
|
ISNAD |
Demir, İbrahim vd. “Türkiye’de Farklı Bölgelerdeki Ortaöğretim Okullarının Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi Ile Ölçülmesi”. The International Journal of Research in Teacher Education 1/1 (Mart 2010), 52-64. |
|
JAMA |
Demir İ, Depren Ö, Nunan SK, David -. Türkiye’de Farklı Bölgelerdeki Ortaöğretim Okullarının Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi ile Ölçülmesi. The International Journal of Research in Teacher Education. 2010;1:52–64. |
|
MLA |
Demir, İbrahim vd. “Türkiye’de Farklı Bölgelerdeki Ortaöğretim Okullarının Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi Ile Ölçülmesi”. The International Journal of Research in Teacher Education, c. 1, sy. 1, 2010, ss. 52-64. |
|
Vancouver |
Demir İ, Depren Ö, Nunan SK, David -. Türkiye’de Farklı Bölgelerdeki Ortaöğretim Okullarının Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi ile Ölçülmesi. The International Journal of Research in Teacher Education. 2010;1(1):52-64. |
|