22-23 Ekim arasında Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nin ev sahipliğini yaptığı
uluslararası bir konferans düzenlendi. “Constructing Middle East” başlıklı
konferans, iki güne yayılan oturumlarıyla çatışmaların ve krizin günlük haberlerin
ötesinde algılamamızı güçleştirdiği Ortadoğu’yu, sıcak haberlerin ötesinde
serinkanlılıkla ele almaya girişen çok sayıda sunuşa sahne oldu.
Yaren, Ö., & Saraçoğlu, C. (2015). “Ortadoğu’yu İnşa Etmek: Medya, İdeoloji ve Kültür” Konferansının Ardından. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi, 2(2), 241-244. https://doi.org/10.24955/ilef.305482
AMA
Yaren Ö, Saraçoğlu C. “Ortadoğu’yu İnşa Etmek: Medya, İdeoloji ve Kültür” Konferansının Ardından. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi. Kasım 2015;2(2):241-244. doi:10.24955/ilef.305482
Chicago
Yaren, Özgür, ve Cenk Saraçoğlu. “‘Ortadoğu’yu İnşa Etmek: Medya, İdeoloji Ve Kültür’ Konferansının Ardından”. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 2, sy. 2 (Kasım 2015): 241-44. https://doi.org/10.24955/ilef.305482.
EndNote
Yaren Ö, Saraçoğlu C (01 Kasım 2015) “Ortadoğu’yu İnşa Etmek: Medya, İdeoloji ve Kültür” Konferansının Ardından. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 2 2 241–244.
IEEE
Ö. Yaren ve C. Saraçoğlu, “‘Ortadoğu’yu İnşa Etmek: Medya, İdeoloji ve Kültür’ Konferansının Ardından”, Ankara Üniversitesi İlef Dergisi, c. 2, sy. 2, ss. 241–244, 2015, doi: 10.24955/ilef.305482.
ISNAD
Yaren, Özgür - Saraçoğlu, Cenk. “‘Ortadoğu’yu İnşa Etmek: Medya, İdeoloji Ve Kültür’ Konferansının Ardından”. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 2/2 (Kasım 2015), 241-244. https://doi.org/10.24955/ilef.305482.
JAMA
Yaren Ö, Saraçoğlu C. “Ortadoğu’yu İnşa Etmek: Medya, İdeoloji ve Kültür” Konferansının Ardından. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi. 2015;2:241–244.
MLA
Yaren, Özgür ve Cenk Saraçoğlu. “‘Ortadoğu’yu İnşa Etmek: Medya, İdeoloji Ve Kültür’ Konferansının Ardından”. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi, c. 2, sy. 2, 2015, ss. 241-4, doi:10.24955/ilef.305482.
Vancouver
Yaren Ö, Saraçoğlu C. “Ortadoğu’yu İnşa Etmek: Medya, İdeoloji ve Kültür” Konferansının Ardından. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi. 2015;2(2):241-4.