Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Ekiz, D. (2006). Öğretmen Eğitimi ve Öğretimde Yaklaşımlar. Nobel Kitabevi: Ankara.

Yıl 2007, Cilt: 6 Sayı: 3, - , 26.06.2007

Öz

-

Kaynakça

  • Ekiz, D. (2006). Öğretmen Eğitimi ve Öğretimde Yaklaşımlar. Nobel Kitabevi: Ankara.

Ekiz, D. (2006). Öğretmen Eğitimi ve Öğretimde Yaklaşımlar. Nobel Kitabevi: Ankara.

Yıl 2007, Cilt: 6 Sayı: 3, - , 26.06.2007

Öz

farkına varması, bunları ara tırması ve çözebilmesi anlamına gelmektedir. Bu ba lamda, yansıtıcı dü ünme akımı ö retmenlerin kendi uygulamalarının amaç ve sonuçlarını düzenlemede aktif olmaları gerekti inin altını çizmektedir. Bununla birlikte, yeni bilgi olu turmanın sadece üniversitelerin ve ara tırmacıların alanı olmadı ı, ö retmenlerin de bu sürece katılmaları gerekti ini vurgulamaktadır

Kaynakça

  • Ekiz, D. (2006). Öğretmen Eğitimi ve Öğretimde Yaklaşımlar. Nobel Kitabevi: Ankara.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Fatma Kayan

Yayımlanma Tarihi 26 Haziran 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 6 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Kayan, F. (2007). Ekiz, D. (2006). Öğretmen Eğitimi ve Öğretimde Yaklaşımlar. Nobel Kitabevi: Ankara. İlköğretim Online, 6(3).
AMA Kayan F. Ekiz, D. (2006). Öğretmen Eğitimi ve Öğretimde Yaklaşımlar. Nobel Kitabevi: Ankara. İOO. Eylül 2007;6(3).
Chicago Kayan, Fatma. “ Nobel Kitabevi: Ankara”. İlköğretim Online 6, sy. 3 (Eylül 2007).
EndNote Kayan F (01 Eylül 2007) Ekiz, D. (2006). Öğretmen Eğitimi ve Öğretimde Yaklaşımlar. Nobel Kitabevi: Ankara. İlköğretim Online 6 3
IEEE F. Kayan, “ Nobel Kitabevi: Ankara”., İOO, c. 6, sy. 3, 2007.
ISNAD Kayan, Fatma. “ Nobel Kitabevi: Ankara”. İlköğretim Online 6/3 (Eylül 2007).
JAMA Kayan F. Ekiz, D. (2006). Öğretmen Eğitimi ve Öğretimde Yaklaşımlar. Nobel Kitabevi: Ankara. İOO. 2007;6.
MLA Kayan, Fatma. “ Nobel Kitabevi: Ankara”. İlköğretim Online, c. 6, sy. 3, 2007.
Vancouver Kayan F. Ekiz, D. (2006). Öğretmen Eğitimi ve Öğretimde Yaklaşımlar. Nobel Kitabevi: Ankara. İOO. 2007;6(3).