BibTex RIS Kaynak Göster

Yeni Öğretim Programlarını İnceleme ve Değerlendirme Raporu

Yıl 2006, Cilt: 5 Sayı: 1, - 214, 01.03.2006

Öz

-

Kaynakça

  • Bee, Helen (2000). The Developing Child (9th Ed.). Boston: Allyn and Bacon.
  • Gysbers, N.C., Heppner, M. J., and Johnston, J.A. (2003). Career Counseling: Process, Issues, and Techniques (2nd Ed.). Boston: Allyn and Bacon.
  • İnanç,B.Y., Bilgin M. ve Atıcı M.K. (2004). Gelişim Psikolojisi: Çocuk ve Ergen Gelişim, Adana: Nobel Kitabevi
  • Johnson, B., and Nalini Chhetri, N. (2000). Exclusionary Policies and Practices in Chinese Minority Education:The Case of Tibetan Education Current Issues in Comparative Education, 2(2), 1-12.
  • Kherroubi M., and Plaisance E. (2000). Making a modernist pedagogy: changes in elementary and pre-elementary schooling. Journal of Education Polic.y Volume 15, Number 183 – 91.
  • Lee. M.J. (2000). Korea: Improving human rights education in schools. Human Rights Education In Asian Schools Vol 3: 9-15.
  • Linn, M.C., Lewis, C., Tsuchida, I., and Songer N.B. (2000). Beyond 4th grade science: Why do US and japonese studenf diverge? Educational Researcher, Vol. 29, No. 3, pp. 4–14.
  • Lloyd, C.B. Kaufman, C.E., and Hewett P. (2000). The spread of primary schooling in sub-Saharan Africa: Implications for fertility. Population and Development Review, 79 sayfa. 214
  • Mikkonen, A. (2000). Futures education for educators. Paper to be presented at the Methodology Seminar 2000 in Turku, June 12-15.
  • Üre, Ö. (2002). Özel Eğitim ve Rehberlik. (G. Can Ed). Psikolojik Danışma ve Rehberlik. (ss.197-230). Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Santrock John W. (1997). Life-Span Development (6th Ed). Chicago: Brown and Benchmark Publishers.
  • Shaw, M.C., Goodyear, R.K. (1984). Prologue to primary prevention in schools. The Personnel and Guidance Journal, 444-446.
  • Yeşilyaprak, B. (2003). Eğitimde Rehberlik Hizmetleri: Gelişimsel Yaklaşım.(6. Ed.). Ankara: Nobel Dağıtım.

Yeni Öğretim Programlarını İnceleme ve Değerlendirme Raporu

Yıl 2006, Cilt: 5 Sayı: 1, - 214, 01.03.2006

Öz

E.1 Türkçe Dersi Öğretim Programı E.2. Matematik Dersi Öğretim Programı E.3. Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Dersleri Öğretim Programları E.4 Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı E.5. Öğrenci Gelişimsel Özellikleri Açısından İnceleme

Kaynakça

  • Bee, Helen (2000). The Developing Child (9th Ed.). Boston: Allyn and Bacon.
  • Gysbers, N.C., Heppner, M. J., and Johnston, J.A. (2003). Career Counseling: Process, Issues, and Techniques (2nd Ed.). Boston: Allyn and Bacon.
  • İnanç,B.Y., Bilgin M. ve Atıcı M.K. (2004). Gelişim Psikolojisi: Çocuk ve Ergen Gelişim, Adana: Nobel Kitabevi
  • Johnson, B., and Nalini Chhetri, N. (2000). Exclusionary Policies and Practices in Chinese Minority Education:The Case of Tibetan Education Current Issues in Comparative Education, 2(2), 1-12.
  • Kherroubi M., and Plaisance E. (2000). Making a modernist pedagogy: changes in elementary and pre-elementary schooling. Journal of Education Polic.y Volume 15, Number 183 – 91.
  • Lee. M.J. (2000). Korea: Improving human rights education in schools. Human Rights Education In Asian Schools Vol 3: 9-15.
  • Linn, M.C., Lewis, C., Tsuchida, I., and Songer N.B. (2000). Beyond 4th grade science: Why do US and japonese studenf diverge? Educational Researcher, Vol. 29, No. 3, pp. 4–14.
  • Lloyd, C.B. Kaufman, C.E., and Hewett P. (2000). The spread of primary schooling in sub-Saharan Africa: Implications for fertility. Population and Development Review, 79 sayfa. 214
  • Mikkonen, A. (2000). Futures education for educators. Paper to be presented at the Methodology Seminar 2000 in Turku, June 12-15.
  • Üre, Ö. (2002). Özel Eğitim ve Rehberlik. (G. Can Ed). Psikolojik Danışma ve Rehberlik. (ss.197-230). Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Santrock John W. (1997). Life-Span Development (6th Ed). Chicago: Brown and Benchmark Publishers.
  • Shaw, M.C., Goodyear, R.K. (1984). Prologue to primary prevention in schools. The Personnel and Guidance Journal, 444-446.
  • Yeşilyaprak, B. (2003). Eğitimde Rehberlik Hizmetleri: Gelişimsel Yaklaşım.(6. Ed.). Ankara: Nobel Dağıtım.
Toplam 13 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Müfit Gömleksiz Bu kişi benim

Şefik Yaşar Bu kişi benim

Mustafa Sağlam Bu kişi benim

Ayhan Hakan Bu kişi benim

Ersan Sözer Bu kişi benim

Dilek Gözütok Bu kişi benim

Nevin Saylan Bu kişi benim

Nevzat Battal Bu kişi benim

Güzver Yildiran Bu kişi benim

Zeki Kaya Bu kişi benim

Ayten Ulusoy Bu kişi benim

Meral Aksu Bu kişi benim

Ali Yildirim Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Gömleksiz, M., Yaşar, Ş., Sağlam, M., Hakan, A., vd. (2006). Yeni Öğretim Programlarını İnceleme ve Değerlendirme Raporu. İlköğretim Online, 5(1), 214.
AMA Gömleksiz M, Yaşar Ş, Sağlam M, Hakan A, Sözer E, Gözütok D, Saylan N, Battal N, Yildiran G, Kaya Z, Ulusoy A, Aksu M, Yildirim A. Yeni Öğretim Programlarını İnceleme ve Değerlendirme Raporu. İOO. Mart 2006;5(1):214.
Chicago Gömleksiz, Müfit, Şefik Yaşar, Mustafa Sağlam, Ayhan Hakan, Ersan Sözer, Dilek Gözütok, Nevin Saylan, Nevzat Battal, Güzver Yildiran, Zeki Kaya, Ayten Ulusoy, Meral Aksu, ve Ali Yildirim. “Yeni Öğretim Programlarını İnceleme Ve Değerlendirme Raporu”. İlköğretim Online 5, sy. 1 (Mart 2006): 214.
EndNote Gömleksiz M, Yaşar Ş, Sağlam M, Hakan A, Sözer E, Gözütok D, Saylan N, Battal N, Yildiran G, Kaya Z, Ulusoy A, Aksu M, Yildirim A (01 Mart 2006) Yeni Öğretim Programlarını İnceleme ve Değerlendirme Raporu. İlköğretim Online 5 1 214.
IEEE M. Gömleksiz, “Yeni Öğretim Programlarını İnceleme ve Değerlendirme Raporu”, İOO, c. 5, sy. 1, s. 214, 2006.
ISNAD Gömleksiz, Müfit vd. “Yeni Öğretim Programlarını İnceleme Ve Değerlendirme Raporu”. İlköğretim Online 5/1 (Mart 2006), 214.
JAMA Gömleksiz M, Yaşar Ş, Sağlam M, Hakan A, Sözer E, Gözütok D, Saylan N, Battal N, Yildiran G, Kaya Z, Ulusoy A, Aksu M, Yildirim A. Yeni Öğretim Programlarını İnceleme ve Değerlendirme Raporu. İOO. 2006;5:214.
MLA Gömleksiz, Müfit vd. “Yeni Öğretim Programlarını İnceleme Ve Değerlendirme Raporu”. İlköğretim Online, c. 5, sy. 1, 2006, s. 214.
Vancouver Gömleksiz M, Yaşar Ş, Sağlam M, Hakan A, Sözer E, Gözütok D, Saylan N, Battal N, Yildiran G, Kaya Z, Ulusoy A, Aksu M, Yildirim A. Yeni Öğretim Programlarını İnceleme ve Değerlendirme Raporu. İOO. 2006;5(1):214.