Dijital çağda, elektronik ticaretin gelişmesiyle birlikte, tüketici harcamaları Gayri Safi Yurtiçi Hasıla (GSYH) içindeki en yüksek paya sahip olmaya başladı. Sürekli artan tüketici harcamaları, tüketici anlaşmazlıklarının ortaya çıkma olasılığını da artırmıştır. Tüketici uyuşmazlıklarını çözmek için kullanılan geleneksel yollar genellikle etkisiz, zaman alıcı ve karmaşıktır. Bu makale, çevrimiçi alışverişteki uyuşmazlıkların çözümü yanı sıra çevrimiçi tüketici işlemlerinin genel başarısını sağlamayı amaçlayan anlaşmazlık önleme seçeneklerini tartışmaktadır.
Anlaşmazlıkların Önlenmesi Çevrimiçi Alışveriş Çevrimiçi Tüketici Çevrimiçi Uyuşmazlık Çözümü
In the digital age, with development of e-commerce, consumer spending has dominated the Gross Domestic Product (GDP). The continuously increasing consumer spending has raised the probability of consumer disputes. The traditional litigation used for resolving consumer disputes is often inconvenient, impractical, time- consuming and complex. This paper aims at examining dispute prevention alongside resolutions in online shopping. The article also discusses dispute prevention options that aim at ensuring the overall success of online Business to Consumer (B2C) transactions.
Dispute Prevention Online Consumer Online Dispute Resoluion Online Shopping
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Hukuk |
Bölüm | C. 6 S. 10 Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Mart 2021 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2021 Cilt: 6 Sayı: 10 |