Çalışma, yerleşik medya ve internet gazeteciliği takipçileri arasında siyasal bilgi farklılıkları bulunup bulunmadığının tespiti amacıyla, 2014 Mahalli İdareler Genel Seçimleri öncesi Ankara’nın 9 metropol ilçesinde büyükşehir ve ilçe belediye başkan adayları ile siyasal gündeme ilişkin yapılan saha çalışmasının sonuçlarını içermektedir
Bilgi Açığı Hipotezi Yeni Medya Yerleşik Medya İnternet Gazeteciliği İnternet
The study includes the results of the field study conducted on the political agenda with candidates of metropolitan and district mayors in 9 metropolitan districts of Ankara prior to the 2014 Local Administrations General Elections in order to determine whether there are any differences in political information among the followers of conventional media and internet journalism
Knowledge Gap Hypothesis New Media Conventional Media Internet
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mayıs 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Cilt: 5 Sayı: 1 |