APA |
Dündar, R., & Kızık, M. M. (2022). Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(3), 1954-1974. https://doi.org/10.17679/inuefd.1146730 |
|
AMA |
Dündar R, Kızık MM. Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi. INUEFD. Aralık 2022;23(3):1954-1974. doi:10.17679/inuefd.1146730 |
|
Chicago |
Dündar, Recep, ve Mehmet Mustafa Kızık. “Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi Ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23, sy. 3 (Aralık 2022): 1954-74. https://doi.org/10.17679/inuefd.1146730. |
|
EndNote |
Dündar R, Kızık MM (01 Aralık 2022) Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 3 1954–1974. |
|
IEEE |
R. Dündar ve M. M. Kızık, “Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi”, INUEFD, c. 23, sy. 3, ss. 1954–1974, 2022, doi: 10.17679/inuefd.1146730. |
|
ISNAD |
Dündar, Recep - Kızık, Mehmet Mustafa. “Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi Ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23/3 (Aralık 2022), 1954-1974. https://doi.org/10.17679/inuefd.1146730. |
|
JAMA |
Dündar R, Kızık MM. Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi. INUEFD. 2022;23:1954–1974. |
|
MLA |
Dündar, Recep ve Mehmet Mustafa Kızık. “Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi Ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 23, sy. 3, 2022, ss. 1954-7, doi:10.17679/inuefd.1146730. |
|
Vancouver |
Dündar R, Kızık MM. Ekolojik Okuryazarlık, Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilir Gelişme Odaklı Eğitim Anlayışı Bağlamında Çevre Temasının Hayat Bilgisi Dersi Programındaki Yerinin İncelenmesi. INUEFD. 2022;23(3):1954-7. |
|