Konferans Bildirisi
BibTex RIS Kaynak Göster

Okul Öncesinde Fen Öğretimi, Bilim ve Teknoloji

Yıl 2019, , 770 - 783, 31.12.2019
https://doi.org/10.17679/inuefd.478649

Öz

Araştırmanın amacı okul öncesi eğitimi öğretmen
adaylarının fen öğretimi tutumları ile bilim ve teknoloji hakkındaki
görüşlerinin incelenmesidir. Araştırmada karma yöntem araştırmalarından
açımlayıcı sıralı desen kullanılmıştır. Buna göre araştırmanın nicel boyutunu
oluşturan birinci aşamasında okul öncesi öğretmen adaylarının fen öğretimine
ilişkin tutumları belirlenmiş; buna bağlı olarak nitel boyutunu oluşturan
ikinci aşamasında ise öğretmen adaylarının bilim ve teknoloji hakkındaki
görüşleri benzetişimler aracılığıyla incelenmiştir. Araştırmaya Trakya
Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı’nda 2017-18
eğitim öğretim yılında eğitime devam eden 4. sınıf öğretmen adayları arasından
araştırmaya katılmayı gönüllü olarak kabul eden toplam 90 katılımcı dahil
edilmiştir. Araştırmadan elde edilen sonuçlara göre öğretmen adaylarının fen
öğretimine yönelik tutumlarının orta ve üzeri düzeyde olduğu görülmektedir. Bununla
birlikte öğretmen adaylarının bilim kavramını çoğunlukla değişme ve gelişme,
aydınlatma ve rehber olma, bilgi kaynağı olma özellikleri ile algıladıkları;
teknolojiyi ise değişim-gelişim, kullanıma göre olumlu ve olumsuz yönler ile
ihtiyaç olma özellikleriyle betimledikleri sonucuna ulaşılmıştır. 

Kaynakça

  • Afacan, Ö. & Selimhocaoğlu, A. (2012). Okul öncesi öğretmenlerinin fen etkinliklerine ilişkin yeterlilikleri ve bu yeterliliklerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi (Kırşehir İli örneği). The Journal of Academic Social Science Studies, 5(8), 1-20.
  • Akcanca, N., Aktemur-Gürler, S. & Alkan, H. (2017). Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimi uygulamalarınayönelik görüşlerinin belirlenmesi. Caucasian Journal of Science, 4(1), 1-19.
  • Akşin-Yavuz, E., & Ahmetoğlu, E. (2018). Benzetişimlerle bilim ve teknoloji. In D. Dimitrov, D. Nikoloski, & R. Yılmaz (Eds.), International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series - Plovdiv / Bulgaria Proceedings Book (pp. 472-481). ISBN: 978-619-203-225-8.
  • Alisinanoğlu, F., İnan, H. Z., Özbey, S. & Uşak, M. (2012). Early childhood teacher candidates` qualifications in science teaching. Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 4(1), 373-390.
  • Andersson, K. & Gullberg, A. (2014). What is science in preschool and what do teachers have to know to empower children? Cultural Studies of Science Education, 9(2), 275-296. DOI 10.1007/s11422-012-9439-6.
  • Aslan, O., Şenel-Zor, T. & Tamkavas-Cicim, E. (2015). Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimine yönelik görüşlerinin ve hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8(40), 519-530.
  • Bıyıklı, Ç., Başbay, M., & Başbay, A. (2014). Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Bilim Kavramına İlişkin Metaforları. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(1), 413-437.
  • Brunton, P. & Thornton, L. (2010). Science in the early years. Building firm foundations from birth to five. London: Sage Publications. ISBN 978-1-84860-142-0
  • Can, M. & Şahin, Ç. (2015). Okul öncesi öğretmen adaylarının fene ve fen öğretimine yönelik tutumlarının incelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(2), 13-26. DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161311
  • Cajas, F. (2001). The science/technology interaction: Implications for science literacy. Journal of Research in Science Teaching, 38(7), 715-729. doi:10.1002/tea.1028
  • Cho, H., Kim, J. & Choi, D. H. (2003). Early Childhood Teachers' Attitudes toward Science Teaching: A Scale Validation Study. Educational Research Quarterly, 27(2), 33-42.
  • Creswell, J. W. & Plano-Clark, V. L. (2015). Karma Yöntem Desen Seçimi. Çev. Ed. Y. Dede, S. B. Demir. Karma Yöntem Araştırmaları Tasarımı ve Yürütülmesi içinde (s.61-117) (Çev. A. Delice). 2. Baskı. Ankara: Anı.
  • Cuban, L. (2001). Over sold and under used: Reforming schools through technology, 1980–2000. Cambridge, MA: Harvard University Press.
  • Çamlıbel-Çakmak, Ö. (2012). Okul öncesi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik tutumları ile bazı fen kavramlarını anlama düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Türk Fen Eğitimi Dergisi, 9(3), 40-51.
  • Dönmez-Usta, N. & Ültay, N. (2017). Okul öncesi öğretmenlerinin fen ve doğa etkinliklerini uygulamadaki yeterliliklerinin belirlenmesi. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 4(9), 19-30.
  • Durukan, Ü. G., Hacıoğlu, Y. & Dönmez-Usta, N. (2016). Bilgisayar ve öğretim teknolojileri öğretmeni adaylarının “teknoloji” algıları. Bilgisayar ve Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4(7), 24-46.
  • Duschl, R. A., Schweingruber, H. A., & Shouse, A. W. (2007). Taking science to school: learning and teaching science in grades K-8. Washington: The National Academies Press. ISBN 0-309-66069-6
  • Elmas, H. & Kanmaz, A. (2015). Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin fen eğitimine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4(2), 35-45.
  • Erden. F.T. & Sönmez, S. (2011). Study of Turkish preschool teachers’ attitudes toward science teaching. International Journal of Science Education, 33(8), 1149-1168.
  • Fayez, M., Sabah, S. A., & Oliemat, E. (2011). Jordanian early childhood teachers' perspectives toward science teaching and learning. International Research in Early Childhood Education, 2(1), 76-95.
  • Jack, C. & Higgins, S. (2018). What is educational technology and how is it being used to support teaching and learning in the early years? International Journal of Early Years Education, DOI: 10.1080/09669760.2018.1504754.
  • Jiménez-Tejada, M. P., Romero-López, M. C., Almagro-Fernández Agnès, M., González-García, F. & Vílchez-González, J. M. (2016). Spanish teaching students’ attitudes towards teaching science at the pre-school level. SHS Web of Conferences vol 26, ERPA International Congresses on Education 2015. Doi: 10.1051/shsconf/20162601103. https://www.shs-conferences.org/articles/shsconf/abs/2016/04/shsconf_erpa2016_01103/shsconf_erpa2016_01103.html
  • Karakoyun, F. (2017). Görsel sanatlar öğretmen adaylarının teknolojiye ilişkin metaforik algıları. International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS) Özel Sayısı, 8(28), CXXIV-CXXXVIII.
  • Korkmaz, F. & Ünsal, S. (2016). Okul öncesi öğretmenlerin ‘‘teknoloji’’ kavramına ilişkin metaforik algılarının incelemesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(35), 194-212.
  • Kösem, Ş. (2017). Öğretmen adaylarının bilim ve teknoloji konularındaki metaforik algıları. International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS) Özel Sayısı, 8(28), 1-20.Maier, M. F., Greenfield, D. B. & Bulotsky-Shearer, R. (2011). Preschool teachers' attitudes and beliefs toward science: development and validation of a questionnaire. Society for Research on Educational Effectiveness Fall 2011 Conferance. 8-10 Semptember, Washington, D. C. USA. https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED528501.pdf
  • Okur-Akçay, N. (2014). Okul öncesi öğretmeni adaylarının fene yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies. International Journal of Social Science, 30, 325-336.
  • Öztürk-Yılmaztekin, E. & Tantekin-Erden, F. (2017). Investigating early childhood teachers' views on science teaching practices: The integration of science with visual art in early childhood settings. Early Child Development and Care, 187(7), 1194-1207.
  • Palaiologou, I. (2016). Children under five and digital technologies: implications for early years pedagogy. European Early Childhood Education Research Journal, 24(1), 5-24.
  • Paliç-Şadoğlu, G. (2018). Metaphoric Perceptions of Engineering Students Regarding Concepts of Science, Technology and Design. Sakarya University Journal of Education, 8(1), 95-110.
  • Pepele-Ünal, M., Akman, B. & Gelbal, S. (2010). The adaptation of a scale for preschool teachers’ attitudes towards science teaching. Procedia Social and Behavioral Sciences, 2, 2881–2884.
  • Polat, Ö., Akşin-Yavuz, E. & Özkarabacak-Tunç, A. B. (2017). The effect of using mind maps on the development of maths and science skills. Cypriot Journal of Educational Sciences, 12(5), 32-45.
  • Saçkes, M., Akman, B. & Trundle, K. C. (2012). A science methods course for early childhood teachers: A model for undergraduate pre-service teacher education. Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education, 6(2), 1-26.
  • Senemoğlu, N. (2005). Gelişim öğrenme ve öğretim. Ankara: Gazi Kitabevi.Şenel, T. & Aslan, O. (2014). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(2), 76-95.
  • Uyanık-Balat, G. & Arslan-Çiftçi, H. (2017). Okul öncesi dönemde fen eğitimi ve önemi. Ed. Berrin Akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler Yıldız. Okul öncesi dönemde fen eğitimi içinde (s. 1-22). Genişletilmiş 5. Baskı. Ankara: Anı.
  • Ünal, F. (2011). Öğretmenlerin öğrencilerine kazandırmak istedikleri değerlere yönelik bir inceleme. Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi, 2(4), 3-24.
  • Ünal, M. & Akman, B. (2006). Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimine karşı gösterdikleri tutumlar. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30, 251-257.
  • Ünal, M. & Akman, B. (2013). Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimine karşı tutumlarının incelenmesi (Malatya İli örneği). The Journal of Academic Social Science Studies International Journal of Social Science, 6(3),785-798.

Teaching Science in Preschool, Science and Technology

Yıl 2019, , 770 - 783, 31.12.2019
https://doi.org/10.17679/inuefd.478649

Öz

The current study
aims to investigate prospective preschool teachers’ attitudes towards science
education and their views of science and technology. An explanatory sequential
mixed methods design was used to capture the attitudes of prospective
preschool teachers towards science education first. Then, their views of
science and technology were investigated with the use of analogies. The sample
of the study was made up of 90 senior students in Trakya University,
Department of Preschool Education and the data was collected in the Fall of
2017 and Spring 2018. The results showed that the prospective preschool
teachers had high and moderate level of attitudes towards science education.
In addition, the views of the prospective teachers regarding science were
mostly associated with change, developments, enlightenment, guidance and
source of information while they described technology using the words for
“change-development”, “positive and negative impacts depending on the
intention of use” and “need”.

Kaynakça

  • Afacan, Ö. & Selimhocaoğlu, A. (2012). Okul öncesi öğretmenlerinin fen etkinliklerine ilişkin yeterlilikleri ve bu yeterliliklerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi (Kırşehir İli örneği). The Journal of Academic Social Science Studies, 5(8), 1-20.
  • Akcanca, N., Aktemur-Gürler, S. & Alkan, H. (2017). Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimi uygulamalarınayönelik görüşlerinin belirlenmesi. Caucasian Journal of Science, 4(1), 1-19.
  • Akşin-Yavuz, E., & Ahmetoğlu, E. (2018). Benzetişimlerle bilim ve teknoloji. In D. Dimitrov, D. Nikoloski, & R. Yılmaz (Eds.), International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series - Plovdiv / Bulgaria Proceedings Book (pp. 472-481). ISBN: 978-619-203-225-8.
  • Alisinanoğlu, F., İnan, H. Z., Özbey, S. & Uşak, M. (2012). Early childhood teacher candidates` qualifications in science teaching. Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 4(1), 373-390.
  • Andersson, K. & Gullberg, A. (2014). What is science in preschool and what do teachers have to know to empower children? Cultural Studies of Science Education, 9(2), 275-296. DOI 10.1007/s11422-012-9439-6.
  • Aslan, O., Şenel-Zor, T. & Tamkavas-Cicim, E. (2015). Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimine yönelik görüşlerinin ve hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8(40), 519-530.
  • Bıyıklı, Ç., Başbay, M., & Başbay, A. (2014). Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Bilim Kavramına İlişkin Metaforları. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(1), 413-437.
  • Brunton, P. & Thornton, L. (2010). Science in the early years. Building firm foundations from birth to five. London: Sage Publications. ISBN 978-1-84860-142-0
  • Can, M. & Şahin, Ç. (2015). Okul öncesi öğretmen adaylarının fene ve fen öğretimine yönelik tutumlarının incelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(2), 13-26. DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161311
  • Cajas, F. (2001). The science/technology interaction: Implications for science literacy. Journal of Research in Science Teaching, 38(7), 715-729. doi:10.1002/tea.1028
  • Cho, H., Kim, J. & Choi, D. H. (2003). Early Childhood Teachers' Attitudes toward Science Teaching: A Scale Validation Study. Educational Research Quarterly, 27(2), 33-42.
  • Creswell, J. W. & Plano-Clark, V. L. (2015). Karma Yöntem Desen Seçimi. Çev. Ed. Y. Dede, S. B. Demir. Karma Yöntem Araştırmaları Tasarımı ve Yürütülmesi içinde (s.61-117) (Çev. A. Delice). 2. Baskı. Ankara: Anı.
  • Cuban, L. (2001). Over sold and under used: Reforming schools through technology, 1980–2000. Cambridge, MA: Harvard University Press.
  • Çamlıbel-Çakmak, Ö. (2012). Okul öncesi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik tutumları ile bazı fen kavramlarını anlama düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Türk Fen Eğitimi Dergisi, 9(3), 40-51.
  • Dönmez-Usta, N. & Ültay, N. (2017). Okul öncesi öğretmenlerinin fen ve doğa etkinliklerini uygulamadaki yeterliliklerinin belirlenmesi. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 4(9), 19-30.
  • Durukan, Ü. G., Hacıoğlu, Y. & Dönmez-Usta, N. (2016). Bilgisayar ve öğretim teknolojileri öğretmeni adaylarının “teknoloji” algıları. Bilgisayar ve Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4(7), 24-46.
  • Duschl, R. A., Schweingruber, H. A., & Shouse, A. W. (2007). Taking science to school: learning and teaching science in grades K-8. Washington: The National Academies Press. ISBN 0-309-66069-6
  • Elmas, H. & Kanmaz, A. (2015). Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin fen eğitimine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4(2), 35-45.
  • Erden. F.T. & Sönmez, S. (2011). Study of Turkish preschool teachers’ attitudes toward science teaching. International Journal of Science Education, 33(8), 1149-1168.
  • Fayez, M., Sabah, S. A., & Oliemat, E. (2011). Jordanian early childhood teachers' perspectives toward science teaching and learning. International Research in Early Childhood Education, 2(1), 76-95.
  • Jack, C. & Higgins, S. (2018). What is educational technology and how is it being used to support teaching and learning in the early years? International Journal of Early Years Education, DOI: 10.1080/09669760.2018.1504754.
  • Jiménez-Tejada, M. P., Romero-López, M. C., Almagro-Fernández Agnès, M., González-García, F. & Vílchez-González, J. M. (2016). Spanish teaching students’ attitudes towards teaching science at the pre-school level. SHS Web of Conferences vol 26, ERPA International Congresses on Education 2015. Doi: 10.1051/shsconf/20162601103. https://www.shs-conferences.org/articles/shsconf/abs/2016/04/shsconf_erpa2016_01103/shsconf_erpa2016_01103.html
  • Karakoyun, F. (2017). Görsel sanatlar öğretmen adaylarının teknolojiye ilişkin metaforik algıları. International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS) Özel Sayısı, 8(28), CXXIV-CXXXVIII.
  • Korkmaz, F. & Ünsal, S. (2016). Okul öncesi öğretmenlerin ‘‘teknoloji’’ kavramına ilişkin metaforik algılarının incelemesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(35), 194-212.
  • Kösem, Ş. (2017). Öğretmen adaylarının bilim ve teknoloji konularındaki metaforik algıları. International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS) Özel Sayısı, 8(28), 1-20.Maier, M. F., Greenfield, D. B. & Bulotsky-Shearer, R. (2011). Preschool teachers' attitudes and beliefs toward science: development and validation of a questionnaire. Society for Research on Educational Effectiveness Fall 2011 Conferance. 8-10 Semptember, Washington, D. C. USA. https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED528501.pdf
  • Okur-Akçay, N. (2014). Okul öncesi öğretmeni adaylarının fene yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies. International Journal of Social Science, 30, 325-336.
  • Öztürk-Yılmaztekin, E. & Tantekin-Erden, F. (2017). Investigating early childhood teachers' views on science teaching practices: The integration of science with visual art in early childhood settings. Early Child Development and Care, 187(7), 1194-1207.
  • Palaiologou, I. (2016). Children under five and digital technologies: implications for early years pedagogy. European Early Childhood Education Research Journal, 24(1), 5-24.
  • Paliç-Şadoğlu, G. (2018). Metaphoric Perceptions of Engineering Students Regarding Concepts of Science, Technology and Design. Sakarya University Journal of Education, 8(1), 95-110.
  • Pepele-Ünal, M., Akman, B. & Gelbal, S. (2010). The adaptation of a scale for preschool teachers’ attitudes towards science teaching. Procedia Social and Behavioral Sciences, 2, 2881–2884.
  • Polat, Ö., Akşin-Yavuz, E. & Özkarabacak-Tunç, A. B. (2017). The effect of using mind maps on the development of maths and science skills. Cypriot Journal of Educational Sciences, 12(5), 32-45.
  • Saçkes, M., Akman, B. & Trundle, K. C. (2012). A science methods course for early childhood teachers: A model for undergraduate pre-service teacher education. Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education, 6(2), 1-26.
  • Senemoğlu, N. (2005). Gelişim öğrenme ve öğretim. Ankara: Gazi Kitabevi.Şenel, T. & Aslan, O. (2014). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(2), 76-95.
  • Uyanık-Balat, G. & Arslan-Çiftçi, H. (2017). Okul öncesi dönemde fen eğitimi ve önemi. Ed. Berrin Akman, Gülden Uyanık Balat, Tülin Güler Yıldız. Okul öncesi dönemde fen eğitimi içinde (s. 1-22). Genişletilmiş 5. Baskı. Ankara: Anı.
  • Ünal, F. (2011). Öğretmenlerin öğrencilerine kazandırmak istedikleri değerlere yönelik bir inceleme. Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi, 2(4), 3-24.
  • Ünal, M. & Akman, B. (2006). Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimine karşı gösterdikleri tutumlar. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30, 251-257.
  • Ünal, M. & Akman, B. (2013). Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimine karşı tutumlarının incelenmesi (Malatya İli örneği). The Journal of Academic Social Science Studies International Journal of Social Science, 6(3),785-798.
Toplam 37 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ezgi Akşin Yavuz Bu kişi benim 0000-0002-9158-7550

Emine Ahmetoğlu 0000-0001-7974-7921

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019

Kaynak Göster

APA Akşin Yavuz, E., & Ahmetoğlu, E. (2019). Okul Öncesinde Fen Öğretimi, Bilim ve Teknoloji. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20(3), 770-783. https://doi.org/10.17679/inuefd.478649
AMA Akşin Yavuz E, Ahmetoğlu E. Okul Öncesinde Fen Öğretimi, Bilim ve Teknoloji. INUEFD. Aralık 2019;20(3):770-783. doi:10.17679/inuefd.478649
Chicago Akşin Yavuz, Ezgi, ve Emine Ahmetoğlu. “Okul Öncesinde Fen Öğretimi, Bilim Ve Teknoloji”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20, sy. 3 (Aralık 2019): 770-83. https://doi.org/10.17679/inuefd.478649.
EndNote Akşin Yavuz E, Ahmetoğlu E (01 Aralık 2019) Okul Öncesinde Fen Öğretimi, Bilim ve Teknoloji. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 3 770–783.
IEEE E. Akşin Yavuz ve E. Ahmetoğlu, “Okul Öncesinde Fen Öğretimi, Bilim ve Teknoloji”, INUEFD, c. 20, sy. 3, ss. 770–783, 2019, doi: 10.17679/inuefd.478649.
ISNAD Akşin Yavuz, Ezgi - Ahmetoğlu, Emine. “Okul Öncesinde Fen Öğretimi, Bilim Ve Teknoloji”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20/3 (Aralık 2019), 770-783. https://doi.org/10.17679/inuefd.478649.
JAMA Akşin Yavuz E, Ahmetoğlu E. Okul Öncesinde Fen Öğretimi, Bilim ve Teknoloji. INUEFD. 2019;20:770–783.
MLA Akşin Yavuz, Ezgi ve Emine Ahmetoğlu. “Okul Öncesinde Fen Öğretimi, Bilim Ve Teknoloji”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 20, sy. 3, 2019, ss. 770-83, doi:10.17679/inuefd.478649.
Vancouver Akşin Yavuz E, Ahmetoğlu E. Okul Öncesinde Fen Öğretimi, Bilim ve Teknoloji. INUEFD. 2019;20(3):770-83.

2002 INUEFD  Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.