Çalışan memnuniyetinin sağlanmasında etkili olan faktörleri içsel, dışsal ve bireysel olarak değerlendiren bu çalışma, özellikle içerisinde yönetsel, örgütsel ve finansal unsurları barındıran dışsal faktörlerin çalışanlar üzerindeki memnuniyet algılarını ölçme amacı taşımaktadır. Bu amaçtan hareketle, Türkiye’de kendi sektörünün lideri konumunda bulunan Olimpia Oto Camları A.Ş. çalışanlarına yönelik bir ”memnuniyet algı anketi” düzenlenmiş ve araştırmanın sonuçları analize tabi tutulmuştur.
Çalışan Memnuniyeti Dışsal Faktörler Çalışan Memnuniyeti Algı Anketi
This study evaluating effective factors in ensuring employee satisfaction as internal, external and individual is intending to measure perception of satisfaction for employees stem from external factors that include administrative, organizational and financial aspects. In this context, it has been conducted a "perception of satisfaction survey" in Olimpia Auto Glass, Inc., the leader of its sector in Turkey, and the survey results were analyzed.
Employee Satisfaction External Factors Perception of Employee Satisfaction Survey
Diğer ID | JA22US52HC |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2015 Cilt: 17 Sayı: 2 |