BibTex RIS Kaynak Göster

Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma

Yıl 2004, Cilt: 6 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2004

Öz

Bu çalışmanın amacı, zaman zaman karıştırılan halkla ilişkiler (PR) ve reklamcılığın ayrıntılı bir karşılaştırmasını yapmaktır. Bundan dolayı öncelikle, halkla ilişkiler, reklamcılık ve pazarlama temel kavramları tanımlanmaktadır. Reklamcılığın dünyada ve Türkiye'de gelişimine değinildikten sonra, sırasıyla; halkla ilişkiler pazarlama ilişkisi ve halkla ilişkiler reklamcılık ilişkisi irdelenmektedir. Çalışmanın esas konusunu oluşturan halkla ilişkiler ve reklamcılık ilişkisi çeşitli kriterler gözönüne alınarak ayrıntılı olarak incelenmektedir. Çalışmanın son bölümünde ise, kurumsal reklamcılık hakkında bilgi verilmektedir.

Yıl 2004, Cilt: 6 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2004

Öz

The aim of this paper is to compare public relations and advertising, that are confused sometimes, in detail. At first, public relations, advertising and marketing concepts are defined. After explaining the history of advertising both in the world and in Turkey, relationships between public relations and marketing and advertising and public relations are researched respectively. Relationship between advertising and public relations, which is the main subject of this paper, is examined in detail considering some criterions. Finally, information is given about institional advertising.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA24PU64PC
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ömer Akat Bu kişi benim

Çağatan Taşkın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Akat, Ö., & Taşkın, Ç. (2004). Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, 6(2).
AMA Akat Ö, Taşkın Ç. Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma. isguc. Haziran 2004;6(2).
Chicago Akat, Ömer, ve Çağatan Taşkın. “Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 6, sy. 2 (Haziran 2004).
EndNote Akat Ö, Taşkın Ç (01 Haziran 2004) Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 6 2
IEEE Ö. Akat ve Ç. Taşkın, “Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma”, isguc, c. 6, sy. 2, 2004.
ISNAD Akat, Ömer - Taşkın, Çağatan. “Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 6/2 (Haziran 2004).
JAMA Akat Ö, Taşkın Ç. Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma. isguc. 2004;6.
MLA Akat, Ömer ve Çağatan Taşkın. “Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, c. 6, sy. 2, 2004.
Vancouver Akat Ö, Taşkın Ç. Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık: Teorik Bir Karşılaştırma. isguc. 2004;6(2).