BibTex RIS Kaynak Göster

Medyanın Gücünün Sosyolojik Temelleri

Yıl 2004, Cilt: 6 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2004

Öz

Bu çalışmada medyanın birey, toplum ve kültür üzerine etkilerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Yapılan araştırmalar açıkça ortaya koymaktadır ki medya, bireylerin tutum, duygu, düşünce ve davranışları üzerinde büyük bir etkileme gücüne sahiptir. Medyanın değiştirme ve yeniden şekillendirme yetisi yalnızca bireyler üzerinde değil; toplumsal gruplar, kurumlar, kısacası bütün bir toplum ve kültürü de etkilemektedir. Kitle iletişim araçları ile yayılan semboller, şekiller, resimler, kısacası her türlü sesli ve görsel efektler, taşıdıkları mesajlarla insanların dünyasını yeniden yorumlayıp şekillendirmektedir. Bu değişimin yönü olumlu olabileceği gibi olumsuz da olabilmektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA24RC99CZ
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ali Arslan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Arslan, A. (2004). Medyanın Gücünün Sosyolojik Temelleri. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, 6(2).
AMA Arslan A. Medyanın Gücünün Sosyolojik Temelleri. isguc. Haziran 2004;6(2).
Chicago Arslan, Ali. “Medyanın Gücünün Sosyolojik Temelleri”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 6, sy. 2 (Haziran 2004).
EndNote Arslan A (01 Haziran 2004) Medyanın Gücünün Sosyolojik Temelleri. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 6 2
IEEE A. Arslan, “Medyanın Gücünün Sosyolojik Temelleri”, isguc, c. 6, sy. 2, 2004.
ISNAD Arslan, Ali. “Medyanın Gücünün Sosyolojik Temelleri”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 6/2 (Haziran 2004).
JAMA Arslan A. Medyanın Gücünün Sosyolojik Temelleri. isguc. 2004;6.
MLA Arslan, Ali. “Medyanın Gücünün Sosyolojik Temelleri”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, c. 6, sy. 2, 2004.
Vancouver Arslan A. Medyanın Gücünün Sosyolojik Temelleri. isguc. 2004;6(2).