Çalışkan, K. (2003). Sosyal İhtiyaçlar - Sosyal Beğenilirlik Ve Popüler Kültür. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, 5(1).
AMA
Çalışkan K. Sosyal İhtiyaçlar - Sosyal Beğenilirlik Ve Popüler Kültür. isguc. Mart 2003;5(1).
Chicago
Çalışkan, Kutlu. “Sosyal İhtiyaçlar - Sosyal Beğenilirlik Ve Popüler Kültür”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 5, sy. 1 (Mart 2003).
EndNote
Çalışkan K (01 Mart 2003) Sosyal İhtiyaçlar - Sosyal Beğenilirlik Ve Popüler Kültür. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 5 1
IEEE
K. Çalışkan, “Sosyal İhtiyaçlar - Sosyal Beğenilirlik Ve Popüler Kültür”, isguc, c. 5, sy. 1, 2003.
ISNAD
Çalışkan, Kutlu. “Sosyal İhtiyaçlar - Sosyal Beğenilirlik Ve Popüler Kültür”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 5/1 (Mart 2003).
JAMA
Çalışkan K. Sosyal İhtiyaçlar - Sosyal Beğenilirlik Ve Popüler Kültür. isguc. 2003;5.
MLA
Çalışkan, Kutlu. “Sosyal İhtiyaçlar - Sosyal Beğenilirlik Ve Popüler Kültür”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, c. 5, sy. 1, 2003.
Vancouver
Çalışkan K. Sosyal İhtiyaçlar - Sosyal Beğenilirlik Ve Popüler Kültür. isguc. 2003;5(1).