Özbek, F. (2003). İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, 5(2).
AMA
Özbek F. İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*. isguc. Haziran 2003;5(2).
Chicago
Özbek, Ferhat. “İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 5, sy. 2 (Haziran 2003).
EndNote
Özbek F (01 Haziran 2003) İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 5 2
IEEE
F. Özbek, “İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*”, isguc, c. 5, sy. 2, 2003.
ISNAD
Özbek, Ferhat. “İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 5/2 (Haziran 2003).
JAMA
Özbek F. İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*. isguc. 2003;5.
MLA
Özbek, Ferhat. “İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, c. 5, sy. 2, 2003.
Vancouver
Özbek F. İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*. isguc. 2003;5(2).