BibTex RIS Kaynak Göster

İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*

Yıl 2003, Cilt: 5 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2003
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA24YE76YH
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ferhat Özbek Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Özbek, F. (2003). İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, 5(2).
AMA Özbek F. İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*. isguc. Haziran 2003;5(2).
Chicago Özbek, Ferhat. “İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 5, sy. 2 (Haziran 2003).
EndNote Özbek F (01 Haziran 2003) İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 5 2
IEEE F. Özbek, “İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*”, isguc, c. 5, sy. 2, 2003.
ISNAD Özbek, Ferhat. “İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 5/2 (Haziran 2003).
JAMA Özbek F. İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*. isguc. 2003;5.
MLA Özbek, Ferhat. “İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*”. ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources, c. 5, sy. 2, 2003.
Vancouver Özbek F. İşyeri İçerisindeki Sorunların Çözümünde Empatik Anlayış Geliştirmek*. isguc. 2003;5(2).