Tapan, N. (2012). Eğitimde Yeniden Yapılanma Çerçevesinde Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecine Eleştirel Bir Bakış. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur(13), 41-56.
AMA
Tapan N. Eğitimde Yeniden Yapılanma Çerçevesinde Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecine Eleştirel Bir Bakış. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. Nisan 2012;(13):41-56.
Chicago
Tapan, Nilüfer. “Eğitimde Yeniden Yapılanma Çerçevesinde Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecine Eleştirel Bir Bakış”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, sy. 13 (Nisan 2012): 41-56.
EndNote
Tapan N (01 Nisan 2012) Eğitimde Yeniden Yapılanma Çerçevesinde Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecine Eleştirel Bir Bakış. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 13 41–56.
IEEE
N. Tapan, “Eğitimde Yeniden Yapılanma Çerçevesinde Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecine Eleştirel Bir Bakış”, Studien zur deutschen Sprache und Literatur, sy. 13, ss. 41–56, Nisan 2012.
ISNAD
Tapan, Nilüfer. “Eğitimde Yeniden Yapılanma Çerçevesinde Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecine Eleştirel Bir Bakış”. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 13 (Nisan 2012), 41-56.
JAMA
Tapan N. Eğitimde Yeniden Yapılanma Çerçevesinde Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecine Eleştirel Bir Bakış. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2012;:41–56.
MLA
Tapan, Nilüfer. “Eğitimde Yeniden Yapılanma Çerçevesinde Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecine Eleştirel Bir Bakış”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, sy. 13, 2012, ss. 41-56.
Vancouver
Tapan N. Eğitimde Yeniden Yapılanma Çerçevesinde Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecine Eleştirel Bir Bakış. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2012(13):41-56.