APA |
Erişkon Cangil, B. (2012). Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur(15), 101-111. |
|
AMA |
Erişkon Cangil B. Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. Nisan 2012;(15):101-111. |
|
Chicago |
Erişkon Cangil, Binnur. “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi Ve İşlevi”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, sy. 15 (Nisan 2012): 101-11. |
|
EndNote |
Erişkon Cangil B (01 Nisan 2012) Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 15 101–111. |
|
IEEE |
B. Erişkon Cangil, “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi”, Studien zur deutschen Sprache und Literatur, sy. 15, ss. 101–111, Nisan 2012. |
|
ISNAD |
Erişkon Cangil, Binnur. “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi Ve İşlevi”. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 15 (Nisan 2012), 101-111. |
|
JAMA |
Erişkon Cangil B. Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2012;:101–111. |
|
MLA |
Erişkon Cangil, Binnur. “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi Ve İşlevi”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, sy. 15, 2012, ss. 101-1. |
|
Vancouver |
Erişkon Cangil B. Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2012(15):101-1. |
|