BibTex RIS Kaynak Göster

Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi

Yıl 2003, Sayı: 15, 101 - 111, 09.04.2012
Yıl 2003, Sayı: 15, 101 - 111, 09.04.2012
Yıl 2003, Sayı: 15, 101 - 111, 09.04.2012
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Binnur Erişkon Cangil Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 9 Nisan 2012
Gönderilme Tarihi 9 Nisan 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Sayı: 15

Kaynak Göster

APA Erişkon Cangil, B. (2012). Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur(15), 101-111.
AMA Erişkon Cangil B. Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. Nisan 2012;(15):101-111.
Chicago Erişkon Cangil, Binnur. “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi Ve İşlevi”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, sy. 15 (Nisan 2012): 101-11.
EndNote Erişkon Cangil B (01 Nisan 2012) Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 15 101–111.
IEEE B. Erişkon Cangil, “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi”, Studien zur deutschen Sprache und Literatur, sy. 15, ss. 101–111, Nisan 2012.
ISNAD Erişkon Cangil, Binnur. “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi Ve İşlevi”. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 15 (Nisan 2012), 101-111.
JAMA Erişkon Cangil B. Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2012;:101–111.
MLA Erişkon Cangil, Binnur. “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi Ve İşlevi”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, sy. 15, 2012, ss. 101-1.
Vancouver Erişkon Cangil B. Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2012(15):101-1.